דף הבית » הכי מדובר » כיצד לתקן טלפון שנפל למים

כיצד לתקן טלפון שנפל למים

. כיצד לתקן טלפון שנפל למים

מבוא

תאונות קורות, ולפעמים הטלפונים שלנו סובלים מזה. אם הטלפון שלך נפל למים, אל תיבהל. ישנם צעדים שתוכל לנקוט כדי להציל את הטלפון שלך מנזק מים. במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב כיצד לתקן טלפון שנפל למים.

שלבים לתיקון טלפון שנפל למים

שלב 1: הוצא את הטלפון מהמים

הצעד הראשון הוא להוציא את הטלפון מהמים מהר ככל האפשר. אם הטלפון עדיין פועל, כבה אותו מיד. אל תנסה להפעיל מחדש את הטלפון.

שלב 2: הסר את הסוללה וכרטיס ה-SIM

אם לטלפון שלך יש סוללה נשלפת, הוצא אותה. אם לטלפון שלך אין סוללה נשלפת, דלג על שלב זה. לאחר מכן, הסר את כרטיס ה-SIM. זה יעזור למנוע נזק נוסף לטלפון.

שלב 3: יבש את הטלפון

לאחר שהסוללה וכרטיס ה-SIM הוסרו, הגיע הזמן לייבש את הטלפון. השתמש במטלית רכה נטולת מוך כדי לנגב בעדינות את כל עודפי המים. אין להשתמש במגבת נייר או כל סוג אחר של חומר שוחק.

שלב 4: הנח את הטלפון בשקית אורז

לאחר שהטלפון יבש, הניחו אותו בשקית של אורז לא מבושל. האורז יעזור לספוג את כל הלחות שנותרה מהטלפון. השאר את הטלפון בשקית האורז לפחות 24 שעות.

שלב 5: הרכיבו מחדש את הטלפון

לאחר 24 שעות, הסר את הטלפון משקית האורז והרכיב אותו מחדש. החלף את הסוללה ואת כרטיס ה-SIM והפעל את הטלפון.

השוואה מהירה

שלב תיאור
שלב 1 הוצא את הטלפון מהמים
שלב 2 הסר את הסוללה וכרטיס ה-SIM
שלב 3 יבש את הטלפון
שלב 4 שים את הטלפון בשקית אורז
שלב 5 הרכיבו מחדש את הטלפון

סיכום

תאונות קורות, ולפעמים הטלפונים שלנו סובלים מזה. אם הטלפון שלך נפל למים, אל תיבהל. ישנם צעדים שתוכל לנקוט כדי להציל את הטלפון שלך מנזק מים. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במאמר זה, אתה יכול לתקן טלפון שנפל למים. אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם הטלפון שלך, ייתכן שתצטרך לקחת אותו לאיש מקצוע. איש מקצוע יכול לאבחן את הבעיה ולספק פתרון קבוע יותר. למידע נוסף על איך לתקן טלפון שנפל למים, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן