דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן טאבלט סיביר שלא נדלק
כיצד לתקן טאבלט סיביר שלא נדלק

כיצד לתקן טאבלט סיביר שלא נדלק

בדוק את הסוללה

הסיבה השכיחה ביותר לכך שטאבלט Sibir לא נדלק הוא סוללה מתה. כדי לבדוק אם זה המקרה, חבר את המכשיר לשקע בקיר עם המטען המצורף. אם המכשיר נדלק, הסוללה פשוט התרוקנה. אם המכשיר לא נדלק, ייתכן שהסוללה פגומה ויש להחליף אותה.

אפס את ההתקן

אם הסוללה אינה הבעיה, השלב הבא הוא איפוס המכשיר. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך 10 שניות. זה יאלץ את המכשיר לכבות ולהפעיל מחדש. אם המכשיר עדיין לא נדלק, ייתכן שיהיה עליך לבצע איפוס קשיח.

בצע איפוס קשיח

איפוס קשיח ימחק את כל הנתונים מהמכשיר וישחזר אותם להגדרות היצרן המקוריות שלו. כדי לבצע איפוס קשיח, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה ואת לחצן הגברת עוצמת הקול למשך 10 שניות. זה יאלץ את המכשיר לכבות ולהפעיל מחדש. אם המכשיר עדיין לא נדלק, ייתכן שהבעיה קשורה לחומרה.

בדוק את המטען

אם המכשיר עדיין לא נדלק, ייתכן שהבעיה היא במטען. נסה להשתמש במטען אחר ובדוק אם המכשיר נדלק. אם המכשיר עדיין לא נדלק, ייתכן שהבעיה היא ביציאת הטעינה.

בדוק את יציאת הטעינה

אם המכשיר עדיין לא נדלק, ייתכן שיציאת הטעינה היא הבעיה. כדי לבדוק אם זה המקרה, השתמש בפנס כדי לבדוק את יציאת הטעינה. חפש כל פסולת או נזק שעלולים למנוע מהמכשיר להיטען. אם היציאה נראית פגומה או מלוכלכת, ייתכן שיהיה צורך לנקות אותה או להחליף אותה.

צור קשר עם תמיכת לקוחות

אם המכשיר עדיין לא נדלק, ייתכן שהבעיה קשורה לחומרה. במקרה זה, עדיף ליצור קשר עם תמיכת הלקוחות של Sibir לקבלת סיוע נוסף. אתה יכול גם לצפות בסרטוני הדרכה מועילים ב-YouTube.com כאן .

  • בדוק את הסוללה
  • אפס את המכשיר
  • בצע איפוס קשיח
  • בדוק את המטען
  • בדוק את יציאת הטעינה
  • צור קשר עם תמיכת הלקוחות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן