דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן גלקסי שנכבה ולא נדלק
כיצד לתקן גלקסי שנכבה ולא נדלק

כיצד לתקן גלקסי שנכבה ולא נדלק

בדוק את הסוללה והמטען

אם הסמסונג גלקסי שלך לא נדלק, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את הסוללה והמטען. התחל על ידי וודא שהמטען מחובר לשקע תקין. אם המטען מחובר והטלפון עדיין לא נדלק, נסה להשתמש במטען אחר. אם זה לא עובד, נסה להסיר את הסוללה ולהחזיר אותה. אם הטלפון עדיין לא נדלק, סביר להניח שהסוללה מתה ויש להחליף אותה.

הפעל מחדש את הטלפון

אם הסוללה והמטען במצב טוב, השלב הבא הוא לנסות לאתחל את הטלפון. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך 10-15 שניות. זה אמור לגרום לטלפון לאתחל. אם לא, נסה לחבר את הטלפון למטען ואז לאתחל אותו. זה עשוי להספיק כדי לגרום לטלפון להידלק.

איפוס להגדרות היצרן

אם הטלפון עדיין לא נדלק, השלב הבא הוא לנסות לאפס להגדרות היצרן. זה יאפס את הטלפון להגדרות המקוריות שלו ואולי יספיק כדי לגרום לו לפעול שוב. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה ואת לחצן הפחתת עוצמת הקול בו-זמנית למשך 10-15 שניות. זה אמור לגרום לטלפון להיכנס למצב שחזור. מכאן, תוכל לבחור באפשרות לאפס את הטלפון להגדרות היצרן.

פנה לתמיכה של Samsung

אם אף אחד מהשלבים שלמעלה לא עובד, הגיע הזמן לפנות לתמיכה של סמסונג. הם יכולים לעזור לך לפתור את הבעיה ובמידת הצורך לתקן או להחליף את הטלפון. אתה יכול להגיע לתמיכה של סמסונג בטלפון, בדוא"ל או בצ'אט חי. הם אמורים להיות מסוגלים לעזור לך להחזיר את הטלפון שלך לעבודה.

אם ה-Samsung Galaxy שלך לא נדלק, אל תיבהל. יש כמה שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות לתקן את זה. התחל בבדיקת הסוללה והמטען, ולאחר מכן נסה לאתחל את הטלפון. אם זה לא עובד, נסה לאפס להגדרות היצרן. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, פנה לתמיכה של Samsung לקבלת עזרה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן