דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן ברז פלסטיק דולף
כיצד לתקן ברז פלסטיק דולף

כיצד לתקן ברז פלסטיק דולף

זיהוי הדליפה

לפני ניסיון לתקן ברז פלסטיק דולף, חשוב לקבוע את סיבת הנזילה. התחל בבדיקת האזור סביב הברז עבור כל סימן הנראה לעין של נזקי מים. אם האזור רטוב, כנראה שהדליפה מגיעה מהברז עצמו. אם האזור יבש, ייתכן שהדליפה מגיעה מהצינורות שמאחורי הברז.

תיקון הנזילה

לאחר זיהוי מקור הנזילה, הגיע הזמן להתחיל בתהליך התיקון. אם הנזילה מגיעה מהברז עצמו, אז השלב הראשון הוא לסגור את אספקת המים לברז. זה יכול להיעשות בדרך כלל על ידי כיבוי שסתום הכיבוי הממוקם מתחת לכיור. לאחר מכן, הסר את ידית הברז. זה יחשוף את גזע השסתום, שהוא החלק של הברז השולט בזרימת המים. אם גזע השסתום דולף, יהיה צורך להחליף אותו. לשם כך, הברג את גזע השסתום הישן והחלף אותו בחדש. אם הדליפה מגיעה מהצינורות שמאחורי הברז, אז הצעד הראשון הוא לסגור את אספקת המים לכל הבית. זה יכול להיעשות בדרך כלל על ידי כיבוי שסתום סגירת המים הראשי. לאחר הפסקת המים, ניתן לבדוק את הצינורות לאיתור סימני נזק גלויים. אם הצינורות פגומים, יהיה צורך להחליף אותם.

מניעת דליפות עתידיות

לאחר תיקון הנזילה, חשוב לנקוט בצעדים למניעת נזילות עתידיות. התחל בבדיקת הברז והצינורות עבור כל סימני בלאי. אם חלקים כלשהם פגומים, יש להחליף אותם בהקדם האפשרי. כמו כן, חשוב לבדוק את שסתומי הסגירה באופן קבוע כדי לוודא שהם פועלים כהלכה. אם השסתומים אינם פועלים כראוי, יש להחליף אותם בהקדם האפשרי.

בודקים את הדסקיות

דרך נוספת למנוע נזילות עתידיות היא לבדוק את הדסקיות על הברז באופן קבוע. מנקים הם טבעות הגומי הקטנות שעוזרות לאטום את הברז ולמנוע דליפות. עם הזמן, הדסקיות עלולות להישחק ויש צורך להחליף אותן.

ניקוי הברז

לבסוף, חשוב לנקות את הברז באופן קבוע כדי לסייע במניעת נזילות עתידיות. התחל על ידי הסרת פסולת או הצטברות מהברז עם מטלית רכה. לאחר מכן, השתמש בסבון עדין ובמים חמים כדי לקרצף את הברז. זה יעזור להסיר כל לכלוך ולכלוך שעלולים לגרום לדליפה של הברז.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן