דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן אייפון שנפל למים
כיצד לתקן אייפון שנפל למים

כיצד לתקן אייפון שנפל למים

כבה את האייפון שלך באופן מיידי

הצעד הראשון הוא לכבות את האייפון שלך בהקדם האפשרי. אם האייפון שלך עדיין פועל, הוא ימשיך לשאוב חשמל מהסוללה וזה עלול לגרום לנזק נוסף. כדי לכבות את האייפון שלך, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד להופעת מחוון הכיבוי. החלק את המחוון כדי לכבות את האייפון שלך.

הסר את האייפון שלך מהמים

ברגע שהאייפון שלך כבוי, עליך להסיר אותו מהמים במהירות האפשרית. אם המים עמוקים מדי, ייתכן שתצטרך להשתמש במקל או משהו דומה כדי להוציא את האייפון שלך. היזהר לא להפיל את האייפון שלך שוב בזמן שאתה מאחזר אותו.

יבש את האייפון שלך

לאחר שהוצאת את האייפון מהמים, עליך לייבש אותו כמה שיותר. אתה יכול להשתמש במגבת או במגבת נייר כדי לייבש את החלק החיצוני של האייפון שלך. ייתכן שתרצה גם להשתמש במייבש שיער במצב קריר כדי לעזור לייבש את פנים האייפון שלך.

הסר את כרטיס ה-SIM

אם לאייפון שלך יש כרטיס SIM, עליך להסיר אותו. זה יעזור למנוע נזק מים לכרטיס ה-SIM. כדי להסיר את כרטיס ה-SIM, תצטרך להשתמש בכלי להסרת כרטיס ה-SIM או מהדק נייר. לאחר שהוצאת את כרטיס ה-SIM, תוכל לייבש אותו ולהניח אותו במקום יבש.

הסר את הסוללה

אם לאייפון שלך יש סוללה נשלפת, עליך להסיר אותה. זה יעזור למנוע נזק מים לסוללה. כדי להסיר את הסוללה, תצטרך להשתמש בכלי מיוחד או מהדק נייר. לאחר שהוצאת את הסוללה, תוכל לייבש אותה ולהניח אותה במקום יבש.

נקה את האייפון שלך

לאחר שהוצאת את כרטיס ה-SIM והסוללה, עליך לנקות את האייפון שלך. אתה יכול להשתמש במטלית רכה וקצת איזופרופיל אלכוהול כדי לנקות את החלק החיצוני של האייפון שלך. ייתכן שתרצה גם להשתמש במקלון צמר גפן וקצת אלכוהול איזופרופיל כדי לנקות את פנים האייפון שלך. הקפד להימנע מלקבל נוזלים בתוך האייפון שלך.

יבש את האייפון שלך

לאחר שניקת את האייפון שלך, עליך לייבש אותו ככל האפשר. אתה יכול להשתמש במגבת או במגבת נייר כדי לייבש את החלק החיצוני של האייפון שלך. ייתכן שתרצה גם להשתמש במייבש שיער במצב קריר כדי לעזור לייבש את פנים האייפון שלך.

תן לאייפון שלך להתייבש

לאחר שהאייפון שלך יבש, עליך להניח לו לשבת לפחות 24 שעות לפני הפעלתו. זה ייתן לרכיבים הפנימיים של האייפון שלך זמן להתייבש לחלוטין. לאחר 24 שעות, אתה יכול להפעיל את האייפון שלך ולראות אם הוא פועל כהלכה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן