דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן טלפון שנפל למים
כיצד לתקן טלפון שנפל למים

כיצד לתקן טלפון שנפל למים

מבוא

קורות תאונות ולפעמים הטלפונים שלנו יכולים להגיע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון. אם הטלפון שלך נפל למים, ייתכן שאתה תוהה מה לעשות. זה יכול להיות מצב מלחיץ, אבל יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולהציל את הטלפון שלך. במאמר זה, נדון במה לעשות ומה לא לעשות אם הטלפון שלך נפל למים.

צעדים שיש לנקוט באופן מיידי

הדבר הראשון שעליך לעשות אם הטלפון שלך נפל למים הוא לכבות אותו מיד. זה יעזור למנוע נזק נוסף למכשיר. כדאי גם להסיר את הסוללה במידת האפשר. זה יעזור למנוע כל נזק נוסף למכשיר גם כן. לאחר שעשית זאת, עליך לייבש את הטלפון ככל האפשר. ניתן להשתמש במטלית רכה או במגבת נייר כדי לספוג כמה שיותר מהמים. כדאי גם להקדיש זמן כדי להסיר מים מהיציאות והפתחים של הטלפון. זה יכול להיעשות עם מקלון צמר גפן או קיסם.

מה לא לעשות

לאחר שנקטת את הצעדים שלמעלה, יש כמה דברים שאסור לעשות. לדוגמה, אל תנסה להדליק שוב את הטלפון מיד. הדבר עלול לגרום לנזק נוסף למכשיר. כדאי גם להימנע משימוש במייבש שיער או מקור חום אחר כדי לנסות ולייבש את הטלפון. הדבר עלול גם לגרום לנזק נוסף למכשיר.

מה לעשות אחר כך

לאחר שביצעתם את השלבים שלמעלה, עליכם להניח את הטלפון בקערה של אורז לא מבושל. האורז יעזור לספוג את כל הלחות שנותרה מהמכשיר. כדאי להשאיר את הטלפון בתוך האורז לפחות 24 שעות.

בודק נזק

לאחר 24 שעות, עליך לבדוק את הטלפון עבור כל סימני נזק. אם יש סימנים לנזק, כגון קורוזיה או שינוי צבע, עליך לקחת את הטלפון לאיש מקצוע לתיקון.

בודקים נזקי מים

אם אין סימני נזק, כדאי לבדוק את הטלפון לאיתור נזקי מים. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת מחוון נזקי המים. לרוב מדובר במדבקה קטנה או נקודה הממוקמת בגב הטלפון. אם המחוון לבן, הטלפון אינו פגום במים. אם המחוון ורוד או אדום, אז הטלפון ניזוק מים וכדאי לקחת אותו לאיש מקצוע לתיקון.

לוקח את הטלפון לתיקון

אם הטלפון ניזוק מים, עליך לקחת אותו לאיש מקצוע לתיקון. טכנאי מקצועי יוכל להעריך את הנזק ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר. ייתכן שהם יוכלו לתקן את הטלפון או שיציעו להחליף אותו.

סיכום

אם הטלפון שלך נפל למים, זה יכול להיות מצב מלחיץ. עם זאת, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות ולהציל את הטלפון שלך. עליך לכבות את הטלפון מיד ולהסיר את הסוללה במידת האפשר. כדאי גם לייבש את הטלפון ככל האפשר ולהסיר מים מהיציאות והפתחים. לאחר מכן, עליך להניח את הטלפון בקערת אורז לא מבושל למשך 24 שעות לפחות. לאחר 24 שעות, עליך לבדוק את הטלפון עבור כל סימני נזק. אם יש סימנים לנזק, עליך לקחת את הטלפון לאיש מקצוע לתיקון. אם אין נזק, עליך לבדוק את מחוון נזקי המים. אם המחוון ורוד או אדום, עליך לקחת את הטלפון לאיש מקצוע לתיקון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן