דף הבית » הכי נצפים » איך לתקן אסלה – מדריך שלב אחר שלב
איך לתקן אסלה - מדריך שלב אחר שלב

איך לתקן אסלה – מדריך שלב אחר שלב

תוכן העניינים

מבוא

שירותים עובדים חיוניים לכל בית. אבל כשהיא מתחילה להתקלקל, זה יכול להוות מטרד של ממש. למרבה המזל, רוב בעיות השירותים ניתנות לתיקון בקלות בעזרת כמה כלים פשוטים וקצת ידע בסיסי באינסטלציה. במאמר זה נסקור את היסודות כיצד לתקן אסלה, כולל פתיחת סתימה באסלה, החלפת דש, החלפת שסתום מילוי והחלפת אטם השעווה.

פתיחת סתימות בשירותים

סוגיית השירותים הנפוצה ביותר היא אסלה סתומה. אם המים בקערה עולים ולא ירדו, סביר להניח שיש לך סתימה. כדי לפתוח סתימה באסלה, תזדקק לבוכנה. התחל בצלילה של האסלה מספר פעמים. אם זה לא עובד, אתה יכול לנסות מקדח אינסטלציה. מקדחה היא כבל ארוך וגמיש עם ידית שמכניסים לאסלה כדי לשבור את הסתימה. אם הסתימה עדיין לא נפתרה, ייתכן שתצטרך לקרוא לאינסטלטור.

כלים דרושים

  • טוֹבְלָן
  • מקדח אינסטלציה

החלפת פלפר

הדש הוא שסתום גומי בתחתית המיכל השולט על זרימת המים לתוך הקערה. אם הדש שחוק או פגום, זה יכול לגרום לאסלה לפעול ללא הרף. כדי להחליף דש, התחל בכיבוי אספקת המים לשירותים. לאחר מכן, הסר את הדש מהמיכל ולקח אותו לחנות לחומרי בניין המקומית שלך כדי למצוא תחליף. ברגע שיש לך את הדש החדש, התקן אותו במיכל והפעל שוב את אספקת המים.

כלים דרושים

  • דש חלופי

החלפת שסתום מילוי

שסתום המילוי הוא החלק באסלה השולט על מפלס המים במיכל. אם שסתום המילוי דולף או אינו מתפקד כראוי, זה יכול לגרום לאסלה לפעול ללא הרף. כדי להחליף את שסתום המילוי, התחל בכיבוי אספקת המים לשירותים. לאחר מכן, הסר את שסתום המילוי הישן ולקח אותו לחנות לחומרי בניין המקומית שלך כדי למצוא תחליף. ברגע שיש לך את שסתום המילוי החדש, התקן אותו במיכל והפעל שוב את אספקת המים.

כלים דרושים

  • שסתום מילוי חלופי

החלפת חותם השעווה

חותם השעווה הוא החלק באסלה האוטם את החיבור בין האסלה לצינור הפסולת. אם חותם השעווה דולף, זה יכול לגרום למים לדלוף מבסיס האסלה. כדי להחליף את חותם השעווה, התחל בכיבוי אספקת המים לשירותים. לאחר מכן, הסר את חותם השעווה הישן ולקח אותו לחנות לחומרי בניין המקומית שלך כדי למצוא תחליף. ברגע שיש לך את חותם השעווה החדש, התקן אותו במיכל והפעל שוב את אספקת המים.

כלים דרושים

  • חותם שעווה חלופי

סיכום

תיקון אסלה היא משימה פשוטה יחסית שכל אחד יכול לעשות עם הכלים הנכונים ומעט ידע. עם מדריך זה, כעת אתה אמור להבין טוב יותר כיצד לתקן אסלה. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן