דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן סתימה בניקוז המקלחת

כיצד לתקן סתימה בניקוז המקלחת

כיצד לתקן סתימה בניקוז המקלחת

מה גורם לסתימה בניקוז המקלחת?

סתימה בניקוז המקלחת יכולה להיגרם ממגוון דברים, כמו שיער, חלאות סבון ושאר פסולת. זה יכול להיגרם גם מהצטברות של מינרלים ממים קשים, או חפץ זר שנפל בטעות לביוב. לא משנה מה הסיבה, זה יכול להוות מטרד להתמודדות ויכול להוביל לניקוז מקלחת מסריח וסתום.

שלבים לפתיחת סתימת ניקוז מקלחת

אם אתה מתמודד עם סתימה בניקוז המקלחת שלך, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולפתור אותו.

1. מים רותחים

הצעד הראשון הוא לנסות לשפוך מים רותחים לביוב. זה יכול לעזור לשחרר כל פסולת שעלולה להיות תקועה בניקוז. הקפידו לשפוך את המים לאט ובהתמדה, והיזהר לא להתיז אותם על עצמך.

2. סודה לשתייה וחומץ

אם המים הרותחים לא עושים את העבודה, אתה יכול לנסות להשתמש בתערובת של סודה לשתייה וחומץ. התחל על ידי שפיכת כוס סודה לשתייה לביוב, ואחריה כוס חומץ לבן. מכסים את הניקוז בפקק ומניחים לתערובת לשבת כ-30 דקות. לאחר מכן, שפכו סיר עם מים רותחים לביוב כדי לשטוף את הפסולת.

3. בוכנה

אם תערובת הסודה והחומץ לא עובדת, אתה יכול לנסות להשתמש בבוכנה. הקפד לכסות את חור ההצפה במטלית רטובה כדי ליצור אטימה. לאחר מכן, טבלו את הניקוז מספר פעמים כדי לנסות לעקור את הסתימה.

4. נחש

אם הבוכנה לא עובדת, אתה יכול לנסות להשתמש בנחש ניקוז. זהו כלי ארוך וגמיש שניתן להחדיר לניקוז כדי לנסות ולהסיר את הסתימה. הקפד לנקוט משנה זהירות בעת שימוש בנחש ניקוז, מכיוון שהוא עלול להיות מסוכן אם לא משתמשים בו כראוי.

מניעת חסימות עתידיות

לאחר ששחררת בהצלחה את ניקוז המקלחת שלך, תרצה לנקוט בצעדים כדי למנוע סתימות עתידיות. התחל על ידי שימוש בכיסוי ניקוז כדי לתפוס שיער או פסולת לפני שהוא יורד לטמיון. אתה יכול גם להשתמש בחומר לניקוי ניקוז טבעי, כגון סודה לשתייה וחומץ, כדי לשמור על ניקוז נקי. לבסוף, הקפד לבדוק את הניקוז באופן קבוע עבור כל סימן של סתימה. על ידי ביצוע שלבים פשוטים אלה, אתה יכול בקלות לתקן סתימה בניקוז המקלחת שלך ולמנוע סתימות עתידיות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן