דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לתקן בעיה בפורטנייט | WikiHow
כיצד לתקן בעיה בפורטנייט | WikiHow

כיצד לתקן בעיה בפורטנייט | WikiHow

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

הצעד הראשון בפתרון בעיות בכל בעיה של Fortnite הוא לוודא שחיבור האינטרנט שלך פועל כראוי. בדוק את הנתב והמודם שלך כדי לוודא שהם מחוברים ומתפקדים כהלכה. אם החיבור שלך איטי או נקודתי, שקול לעבור לחיבור קווי או להשקיע בנתב טוב יותר.

עדכן את המשחק שלך

Fortnite מתעדכן באופן קבוע, ואם יש לך בעיות, חשוב לוודא שהמשחק שלך מעודכן. כדי לעדכן את המשחק שלך, פתח את ה-Epic Games Launcher, בחר בלשונית ספרייה ולחץ על כפתור עדכן ליד Fortnite.

בדוק את דרישות המערכת שלך

ל-Fortnite יש דרישות מערכת ספציפיות, ואם המחשב שלך לא עומד בהן, אתה עלול להיתקל בבעיות. כדי לבדוק את דרישות המערכת שלך, בקר באתר Epic Games והשווה את מפרטי המערכת שלך לדרישות המינימום.

בדוק את הדרייברים שלך

אם המחשב שלך עומד בדרישות המערכת, השלב הבא הוא לוודא שמנהלי ההתקן שלך מעודכנים. מנהלי התקנים מיושנים עלולים לגרום לבעיות במשחקים, לכן חשוב לוודא שהדרייברים שלך מעודכנים. אתה יכול לחפש עדכונים על ידי ביקור באתר האינטרנט של יצרן המחשב שלך.

בדוק את הגדרות חומת האש שלך

אם אתה עדיין נתקל בבעיות, מומלץ לבדוק את הגדרות חומת האש שלך. ודא ש-Fortnite מותרת דרך חומת האש שלך ושהוא לא נחסם. אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת, עיין בתיעוד של חומת האש שלך או פנה לספק חומת האש שלך.

התקן מחדש את Fortnite

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא עבד, השלב הבא הוא להתקין מחדש את Fortnite. כדי לעשות זאת, פתח את ה-Epic Games Launcher, בחר בלשונית ספרייה ולחץ על הסר התקנה. לאחר הסרת ההתקנה של המשחק, תוכל להתקין אותו מחדש על ידי לחיצה על כפתור ההתקנה.

אם אתה עדיין נתקל בבעיות לאחר התקנת המשחק מחדש, מומלץ לבדוק את דף Fortnite ויקיפדיה לקבלת טיפים נוספים לפתרון בעיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן