דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לתקן באגים במיינקראפט
כיצד לתקן באגים במיינקראפט

כיצד לתקן באגים במיינקראפט

בדוק עדכונים

בדוק אם יש עדכוני משחקים

הדבר הראשון שצריך לעשות כשפותרים באגים במיינקראפט הוא לוודא שהמשחק מעודכן. Minecraft מתעדכן באופן שוטף עם תיקוני באגים ופיצ'רים חדשים, לכן חשוב לעדכן את המשחק. כדי לחפש עדכונים, פתח את המשחק ובחר "אפשרויות" מהתפריט הראשי. לאחר מכן, בחר "חפש עדכונים". אם קיים עדכון זמין, הוא יוריד ויותקן באופן אוטומטי.

בדוק אם קיימים עדכוני Java

Minecraft כתוב ב-Java, לכן חשוב לוודא ש-Java מעודכן. כדי לחפש עדכוני Java, פתח את לוח הבקרה של Windows ובחר "Java". לאחר מכן, בחר "עדכן" ובצע את ההוראות שעל המסך. לאחר השלמת העדכון, הפעל מחדש את המחשב והפעל את Minecraft כדי לראות אם הבאג תוקן.

בדוק מודים וחבילות משאבים

בדוק אם יש התנגשויות Mod

אם אתה משתמש במודים במיינקראפט, חשוב לוודא שהם תואמים זה לזה. חלק מהאופנים עלולים להתנגש זה בזה ולגרום לבאגים. כדי לבדוק התנגשויות מוד, פתח את המשחק ובחר "אפשרויות". לאחר מכן, בחר "מודים" וחפש את כל המודים המסומנים כ"לא תואמים". אם אתה מוצא כל אופנים לא תואמים, השבת אותם או הסר אותם מהמשחק.

בדוק אם יש התנגשויות בחבילת משאבים

חבילות משאבים יכולות גם לגרום להתנגשויות ולגרום לבאגים במיינקראפט. כדי לבדוק אם יש התנגשויות של ערכת משאבים, פתח את המשחק ובחר "אפשרויות". לאחר מכן, בחר "חבילות משאבים" וחפש חבילות משאבים המסומנות כ"לא תואמות". אם אתה מוצא חבילות משאבים לא תואמות, השבת אותן או הסר אותן מהמשחק.

בדוק אם יש קבצים פגומים

לפעמים, באגים יכולים להיגרם על ידי קבצי משחק פגומים. כדי לבדוק אם יש קבצים פגומים, פתח את לוח הבקרה של Windows ובחר "תוכניות ותכונות". לאחר מכן, בחר "Minecraft" ובחר "הסר התקנה". עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להסיר את התקנת המשחק. לאחר הסרת ההתקנה של המשחק, התקן אותו מחדש מהאתר הרשמי והפעל את המשחק כדי לראות אם הבאג תוקן.

בדוק אם יש בעיות במערכת

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא תיקן את הבאג, ייתכן שהבעיה קשורה לחומרה או למערכת ההפעלה של המחשב שלך. כדי לבדוק אם יש בעיות במערכת, פתח את לוח הבקרה של Windows ובחר "מערכת ואבטחה". לאחר מכן, בחר "מערכת" וחפש שגיאות או אזהרות. אם אתה מוצא שגיאות או אזהרות כלשהן, עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי לתקן אותן. לאחר שתוקנו השגיאות או האזהרות, הפעל את המשחק כדי לראות אם הבאג תוקן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן