דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לתקן עיכובים ב-YouTube Live
כיצד לתקן עיכובים ב-YouTube Live

כיצד לתקן עיכובים ב-YouTube Live

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

הסיבה השכיחה ביותר לפיגורים ב-YouTube Live היא חיבור אינטרנט לקוי. לפני שתנסה כל שלב אחר לפתרון בעיות, ודא שחיבור האינטרנט שלך יציב ומהיר מספיק כדי לתמוך בסטרימינג. אתה יכול לבדוק את מהירות החיבור שלך על ידי הפעלת בדיקת מהירות. אם מהירות החיבור שלך נמוכה מהמהירות המומלצת לסטרימינג, פנה לספק שירותי האינטרנט שלך לקבלת עזרה.

התאם את רזולוציית הווידאו שלך

דרך נוספת לצמצם את הפיגור ב-YouTube Live היא להתאים את רזולוציית הסרטון שלך. הורדת רזולוציית הווידאו שלך יכולה לסייע בהפחתת השהיות, אך היא גם תפחית את איכות הזרם שלך. כדי להתאים את רזולוציית הסרטון שלך, עבור ללוח המחוונים של YouTube Live ובחר בכרטיסייה "הגדרות". משם, אתה יכול להתאים את רזולוציית הווידאו להגדרה נמוכה יותר.

השתמש בחיבור קווי

אם אתה משתמש בחיבור אלחוטי כדי להזרים ב-YouTube Live, שקול לעבור לחיבור קווי. חיבורים קוויים אמינים יותר ויכולים לסייע בהפחתת השהיה. כדי לעבור לחיבור קווי, תזדקק לכבל Ethernet ונתב תואם.

הפעל מחדש את הנתב שלך

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם עיכובים, נסה להפעיל מחדש את הנתב. זה יכול לעזור לאפס את החיבור ולשפר את חווית הסטרימינג שלך. כדי להפעיל מחדש את הנתב, פשוט נתק אותו משקע החשמל והמתן מספר דקות לפני שתחבר אותו בחזרה.

סגור תוכניות וכרטיסיות מיותרות

אם אתה משתמש במחשב נייד או במחשב שולחני כדי להזרים ב-YouTube Live, הקפד לסגור את כל התוכניות והכרטיסיות המיותרות. זה יכול לעזור להפחית את השהיות ולשפר את חווית הסטרימינג שלך. כדי לסגור תוכניות וכרטיסיות מיותרות, פשוט לחץ לחיצה ימנית על התוכנית או הכרטיסייה ובחר "סגור".

עדכן את הדפדפן שלך

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם עיכובים, נסה לעדכן את הדפדפן שלך. דפדפנים מיושנים עלולים לגרום לפיגורים, אז ודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של הדפדפן המועדף עליך. כדי לעדכן את הדפדפן שלך, פשוט עבור אל אתר האינטרנט של הדפדפן והורד את הגרסה העדכנית ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן