דף הבית » חדשות ואירועים אקטואליים » כיצד לסדר נתונים בתרשים אקסל

כיצד לסדר נתונים בתרשים אקסל

כיצד לסדר נתונים בתרשים אקסל

מבוא לגרפים של אקסל

גרפי אקסל הם דרך מצוינת להמחיש נתונים ולהקל עליהם להבין אותם. ניתן להשתמש בהם כדי להשוות קבוצות שונות של נתונים, להראות מגמות לאורך זמן ועוד. בעזרת כמה שלבים פשוטים, תוכל ליצור גרף באקסל ולהתאים אותו לצרכים שלך.

מדריך שלב אחר שלב לסידור נתונים בתרשים אקסל

שלב 1: הזן את הנתונים שלך

השלב הראשון ביצירת גרף Excel הוא להזין את הנתונים שלך בגיליון האלקטרוני. אתה יכול לעשות זאת על ידי הקלדה ידנית או על ידי ייבוא ממקור אחר. ודא שכל עמודת נתונים מסומנת כהלכה, כך שתוכל לזהות אותה בקלות בעת יצירת הגרף.

שלב 2: בחר את הנתונים שברצונך לתרשים

לאחר שהזנת את הנתונים שלך, תוכל לבחור את הנתונים שברצונך לצלם. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "בחר נתונים" ברצועת הכלים. זה יפתח חלון שבו תוכל לבחור את הנתונים שברצונך לכלול בגרף. אתה יכול לבחור מספר עמודות או שורות של נתונים, או רק עמודה או שורה בודדת.

שלב 3: בחר את סוג הגרף

לאחר שבחרת את הנתונים שברצונך לצרף, תוכל לבחור את סוג הגרף שברצונך ליצור. Excel מציע מגוון סוגי גרפים, לרבות גרפי קווים, גרפי עמודות, תרשימי עוגה ועוד. בחר את סוג הגרף המתאים ביותר לנתונים שלך ולחץ על "אישור".

שלב 4: התאם אישית את הגרף

לאחר שבחרתם את סוג הגרף שברצונכם ליצור, תוכלו להתאים אותו לצרכים שלכם. אתה יכול לשנות את הצבעים, להוסיף תוויות ועוד. אתה יכול גם להוסיף כותרת ומקרא לגרף כדי להקל על ההבנה.

שלב 5: שמור את הגרף

לאחר שתסיים להתאים אישית את הגרף, תוכל לשמור אותו במחשב שלך. כדי לעשות זאת, לחץ על כפתור "שמור בשם" בסרט ובחר מיקום לשמירת הגרף. לאחר מכן תוכל לפתוח את הגרף בתוכניות אחרות או לשתף אותו עם אחרים.

סיכום

יצירת גרף אקסל היא דרך מצוינת להמחיש נתונים ולהקל עליהם להבין אותם. בעזרת כמה שלבים פשוטים, תוכל ליצור גרף ולהתאים אותו לצרכים שלך. למידע נוסף על יצירת גרפים של Excel, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן