דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לגרום לגוגל לתקן תמונת 360 של מקום
כיצד לגרום לגוגל לתקן תמונת 360 של מקום

כיצד לגרום לגוגל לתקן תמונת 360 של מקום

מבוא

תמונות 360 הן דרך מצוינת ללכוד את היופי של מקום. בין אם זה חוף מדהים, רכס הרים ציורי או עיר שוקקת חיים, תמונות 360 יכולות לגרום לצופה להרגיש כאילו הם באמת שם. למרבה הצער, לפעמים התמונות לא יוצאות כמו שהיינו רוצים. בין אם זו תמונה מטושטשת, אופק מעוות או קשת צבעים מוזרה, יש מקרים שבהם צריך לתקן תמונה 360.

למרבה המזל, לגוגל יש כלי שיכול לעזור לך לתקן תמונות 360. זה נקרא Street View Image API. ממשק API זה מאפשר למפתחים לגשת לתמונות Street View ולעדכן אותן. בעזרת הכלי הזה, אתה יכול בקלות לגרום ל-Google לתקן תמונה 360 של מקום.

שלבים כדי לגרום ל-Google לתקן תמונת 360 של מקום

שלב 1: הירשם לחשבון Google Cloud Platform

הצעד הראשון כדי לגרום ל-Google לתקן תמונת 360 של מקום הוא להירשם לחשבון Google Cloud Platform. חשבון זה יעניק לך גישה ל-Street View Image API. ברגע שיש לך חשבון, תוכל להתחיל להשתמש ב-API כדי לתקן את תמונות 360 שלך.

שלב 2: העלה את תמונת 360 ל-Google Cloud Storage

השלב הבא הוא להעלות את תמונת 360 ל-Google Cloud Storage. זה המקום שבו ה-Street View Image API ייגש לתמונה. לאחר העלאת התמונה, תוכל להתחיל להשתמש ב-API כדי לתקן אותה.

שלב 3: השתמש ב-Street View Image API כדי לתקן את התמונה

עכשיו כשהתמונה הועלתה, אתה יכול להשתמש ב-Street View Image API כדי לתקן את זה. ל-API יש מספר תכונות שיכולות לעזור לך לתקן את התמונה. תכונות אלה כוללות חיתוך, סיבוב והתאמת איזון הצבעים. אתה יכול גם להשתמש ב-API כדי להוסיף תוויות והערות לתמונה.

סיכום

קל לגרום ל-Google לתקן תמונת 360 של מקום עם ה-Street View Image API. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להירשם לחשבון Google Cloud Platform, להעלות את התמונה ל-Google Cloud Storage ולאחר מכן להשתמש ב-API כדי לתקן את זה. עם ה-API, אתה יכול בקלות לגרום ל-Google לתקן תמונת 360 של מקום.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן