דף הבית » הכי נצפים » כיצד לארגן כתוביות בעברית ב-VLC

כיצד לארגן כתוביות בעברית ב-VLC

כיצד לארגן כתוביות בעברית ב-VLC

מהו נגן המדיה VLC?

VLC Media Player הוא נגן מולטימדיה חינמי ומקור פתוח הזמין עבור פלטפורמות רבות, כולל Windows, Mac OS X, Linux, iOS ו- Android. זוהי בחירה פופולרית להפעלת קובצי אודיו ווידאו, כמו גם הזרמת תוכן מהאינטרנט. הוא גם מסוגל לנגן במגוון פורמטים של כתוביות, כולל עברית.

כיצד לארגן כתוביות בעברית ב-VLC

שלב 1: הורד את קובץ הכתוביות

השלב הראשון בסידור כתוביות בעברית ב-VLC הוא הורדת קובץ הכתוביות. ניתן לעשות זאת באמצעות חיפוש קובץ הכתוביות באינטרנט, או באמצעות הורדה מאתר המציע כתוביות בעברית.

שלב 2: הוסף את קובץ הכתוביות ל-VLC

לאחר הורדת קובץ הכתוביות, ניתן להוסיף אותו ל-VLC על ידי לחיצה על הכרטיסייה "כתוביות" בחלון הראשי. לאחר מכן, לחץ על הלחצן "הוסף קובץ כתוביות" ובחר את קובץ הכתוביות שהורד.

שלב 3: בחר את שפת הכתוביות

לאחר הוספת קובץ הכתוביות ל-VLC, ניתן לבחור את שפת הכתוביות. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "כתוביות" בחלון הראשי ולאחר מכן בחר בתפריט הנפתח "שפה". מכאן, בחר את שפת קובץ הכתוביות (במקרה זה, עברית).

שלב 4: התאם את הגדרות הכתוביות

השלב הבא הוא להתאים את הגדרות הכתוביות ב-VLC. כדי לעשות זאת, לחץ על הכרטיסייה "כתוביות" בחלון הראשי ולאחר מכן בחר בלחצן "הגדרות". מכאן, תוכל להתאים את גודל הגופן, הצבע והגדרות אחרות עבור הכתוביות.

שלב 5: תהנה מהכתוביות

לאחר כוונון הגדרות הכתוביות, ניתן ליהנות מהכתוביות. כדי לעשות זאת, פשוט התחל להפעיל את הסרטון והכתוביות יופיעו.

בעזרת השלבים הללו תוכלו לסדר בקלות כתוביות בעברית בנגן המדיה של VLC. למידע נוסף על אופן השימוש ב-VLC, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן