דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן בעיית כתוביות ב-Showbox
כיצד לתקן בעיית כתוביות ב-Showbox

כיצד לתקן בעיית כתוביות ב-Showbox

מה זה Showbox?

Showbox הוא שירות סטרימינג מקוון המאפשר למשתמשים לצפות בסרטים ותוכניות טלוויזיה בחינם. זה זמין במכשירי אנדרואיד, iOS ו-Windows. האפליקציה גם מאפשרת למשתמשים להוריד סרטים ותוכניות טלוויזיה לצפייה במצב לא מקוון.

מהי בעיית הכתוביות?

בעיית הכתוביות ב-Showbox מתרחשת כאשר האפליקציה לא מצליחה להציג כתוביות לסרט או לתוכנית טלוויזיה. זה יכול לנבוע ממגוון סיבות, כמו גרסה מיושנת של האפליקציה, באג באפליקציה או בעיה בקובץ הכתוביות.

כיצד לתקן את בעיית הכתוביות?

השלבים הבאים יכולים לעזור לך לתקן את בעיית הכתוביות ב-Showbox:

שלב 1: עדכן את האפליקציה

הצעד הראשון הוא לוודא שהגרסה העדכנית ביותר של Showbox מותקנת אצלך. כדי לעשות זאת, פתח את האפליקציה ועבור לתפריט ההגדרות. אם יש עדכון זמין, התקן אותו ואז הפעל מחדש את האפליקציה.

שלב 2: בדוק את קובץ הכתוביות

אם קובץ הכתוביות פגום או חסר, הכתוביות לא יוצגו. כדי לבדוק את קובץ הכתוביות, פתח את הסרט או תוכנית הטלוויזיה ועבור לתפריט כתוביות. אם קובץ הכתוביות חסר או פגום, תצטרך להוריד קובץ חדש.

שימוש בקובץ כתוביות חיצוני

אם קובץ הכתוביות חסר או פגום, ניתן להוריד קובץ כתוביות חיצוני מהאינטרנט. כדי לעשות זאת, חפש את הסרט או תוכנית הטלוויזיה ביוטיוב וחפש את קובץ הכתוביות. לאחר שהורדת את הקובץ, פתח את הסרט או תוכנית הטלוויזיה ב-Showbox ובחר את קובץ הכתוביות.

סיכום

ניתן לתקן בקלות את בעיית הכתוביות ב-Showbox על ידי עדכון האפליקציה, בדיקת קובץ הכתוביות או הורדת קובץ כתוביות חיצוני. אם תבצע את השלבים הבאים, אתה אמור להיות מסוגל לגרום לכתוביות לעבוד ב-Showbox.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן