דף הבית » הכי נצפים » איך לסדר טקסט בעברית באילוסטרייטור

איך לסדר טקסט בעברית באילוסטרייטור

איך לסדר טקסט בעברית באילוסטרייטור

מבוא לטיפוגרפיה עברית באילוסטרייטור

יצירת טיפוגרפיה עברית יפה ב-Adobe Illustrator אינה קשה כפי שהיא עשויה להיראות. בעזרת כמה שלבים פשוטים תוכלו ליצור טקסט עברי מדהים שיבליט את העיצובים שלכם. במדריך זה נסקור את היסודות של הקמת מסמך בעברית, וכן את הטכניקות המתקדמות יותר ליצירת טיפוגרפיה עברית יפה.

הגדרת מסמך בעברית באילוסטרייטור

השלב הראשון ביצירת טיפוגרפיה עברית באילוסטרייטור הוא הקמת מסמך בעברית. לשם כך, יהיה עליך לפתוח מסמך חדש ולבחור את השפה העברית מהתפריט הנפתח של השפה. לאחר שתעשה זאת, תוכל להקליד בעברית ולראות את הטקסט בכיוון הנכון.

בחירת הגופן הנכון

השלב הבא הוא לבחור את הגופן המתאים לטקסט שלך בעברית. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת גופן לטיפוגרפיה עברית. ראשית, תרצה לוודא שהגופן תומך בשפה העברית. לא כל הפונטים תומכים בעברית ולכן חשוב לבדוק לפני שמתחילים להקליד. כדאי גם לשקול את הסגנון של הגופן. גופנים בעברית מגיעים במגוון סגנונות, ממסורתי ועד מודרני. תרצה לבחור גופן המתאים לסגנון העיצוב שלך.

שימוש בפריסת המקלדת הנכונה

לאחר שבחרת את הגופן הנכון, תצטרך לוודא שאתה משתמש בפריסת המקלדת הנכונה. פריסת המקלדת בעברית שונה מפריסת המקלדת האנגלית, לכן חשוב לוודא שאתם משתמשים במקלדת הנכונה. אתה יכול למצוא את פריסת המקלדת בעברית בהגדרות השפה של המחשב שלך.

שימוש בכיוון הטקסט הנכון

בעת הקלדה בעברית, חשוב לוודא שאתה משתמש בכיוון הטקסט הנכון. העברית נכתבת מימין לשמאל, אז תצטרך לוודא שהטקסט שלך מוגדר לכיוון הנכון. אתה יכול לעשות זאת על ידי בחירת אפשרות כיוון הטקסט בחלונית Character.

טכניקות מתקדמות לטיפוגרפיה עברית

לאחר שתגדיר את המסמך העברי שלך, תוכל להתחיל לחקור את הטכניקות המתקדמות יותר ליצירת טיפוגרפיה עברית יפה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל.

שימוש בתכונות OpenType

תכונות OpenType הן דרך מצוינת להוסיף כישרון נוסף לטיפוגרפיה העברית שלך. תכונות OpenType מאפשרות לך לגשת למגוון של תווים ומאפיינים מיוחדים, כגון ליגטורות, סוויש וחלופות. כדי לגשת לתכונות OpenType, תצטרך לבחור את הטקסט ולאחר מכן לפתוח את חלונית OpenType.

שימוש בגליפים

גליפים הם דרך מצוינת להוסיף פרטים נוספים לטיפוגרפיה העברית שלך. גליפים הם תווים מיוחדים שניתן להשתמש בהם כדי להוסיף פרטים נוספים לטקסט שלך. כדי לגשת לגליפים, תצטרך לבחור את הטקסט ולאחר מכן לפתוח את חלונית הגליפים.

שימוש בווריאציות טקסט

וריאציות טקסט הן דרך מצוינת להוסיף וריאציה נוספת לטיפוגרפיה העברית שלך. וריאציות טקסט מאפשרות לך לגשת למגוון של תווים ותכונות מיוחדות, כגון ליגטורות, סוויש וחלופות. כדי לגשת לגרסאות טקסט, תצטרך לבחור את הטקסט ולאחר מכן לפתוח את החלונית וריאציות טקסט.

השוואה מהירה

תכונה OpenType גליפים וריאציות טקסט
נְגִישׁוּת חלונית OpenType לוח גליפים לוח וריאציות טקסט
מאפיינים קשירה, סוויש, חלופיות תווים מיוחדים קשירה, סוויש, חלופיות

סיכום

יצירת טיפוגרפיה עברית יפה ב-Adobe Illustrator אינה קשה כפי שהיא עשויה להיראות. בעזרת כמה שלבים פשוטים תוכלו ליצור טקסט עברי מדהים שיבליט את העיצובים שלכם. במדריך זה, כיסינו את היסודות של הקמת מסמך בעברית, כמו גם את הטכניקות המתקדמות יותר ליצירת טיפוגרפיה עברית יפה.

שאלות ותשובות

מה ההבדל בין OpenType ל-Glyphs?

OpenType ו-Glyphs הן שתיהן תכונות המאפשרות לך לגשת לתווים ותכונות מיוחדות לטיפוגרפיה העברית שלך. ההבדל העיקרי בין השניים הוא שהגישה לתכונות OpenType היא דרך חלונית OpenType, בעוד שהגישה ל-Glyphs היא דרך חלונית ה-Glyphs.

האם אוכל להשתמש בווריאציות טקסט ב-Illustrator?

כן, אתה יכול להשתמש ב-Text Variations ב-Illustrator. וריאציות טקסט מאפשרות לך לגשת למגוון של תווים ומאפיינים מיוחדים, כגון ליגטורות, סמלים וחלופות. כדי לגשת ל- Text Variations, תצטרך לבחור את הטקסט ולאחר מכן לפתוח את החלונית Text Variations.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן