דף הבית » הכי חם » כיצד לארגן אחסון

כיצד לארגן אחסון

כיצד לארגן אחסון

מקסום את שטח האחסון שלך

כשזה מגיע לאחסון, זה יכול להיות קשה להפיק את המרב מהשטח שיש לך. בין אם אתם מתעסקים בארון קטן או בחדר גדול, יש כמה טיפים וטריקים שתוכלו להשתמש בהם כדי למקסם את שטח האחסון שלכם. הנה כמה טיפים לסידור שטח האחסון שלך כדי להפיק ממנו את המרב.

ארגן את הפריטים שלך

הצעד הראשון לסידור שטח האחסון שלך הוא לארגן את הפריטים שלך. זה אומר למיין אותם לקטגוריות ולהחליט אילו פריטים אתה צריך לשמור ומאילו פריטים אתה יכול להיפטר. לאחר שסיימתם למיין את הפריטים שלכם, תוכלו להתחיל לחשוב איך לסדר אותם.

השתמש ברווח אנכי

בכל הנוגע לאחסון, חשוב לנצל את השטח האנכי. המשמעות היא שימוש במדפים, מתלים ופתרונות אחסון אנכיים אחרים כדי להפיק את המרב מהשטח שיש לך. זה יעזור לך לאחסן יותר פריטים בחלל קטן יותר.

תווית את הפריטים שלך

תיוג הפריטים שלך הוא שלב חשוב בארגון שטח האחסון שלך. תיוג הפריטים שלך יעזור לך למצוא במהירות את מה שאתה מחפש וגם יעזור לך לעקוב אחר הפריטים שיש לך. אתה יכול להשתמש בתוויות, תגים, או אפילו מערכות מקודדות צבע כדי לעזור לך לעקוב אחר הפריטים שלך.

מפיק את המרב משטח האחסון שלך

לאחר שארגן ותווית את הפריטים שלך, אתה יכול להתחיל לחשוב איך לסדר אותם בשטח האחסון שלך. הנה כמה טיפים להפקת המרב משטח האחסון שלך.

השתמש בפחים ומיכלים

שימוש בפחים ומיכלים הוא דרך מצוינת להפיק את המרב משטח האחסון שלך. פחים ומיכלים יכולים לעזור לך לארגן את הפריטים שלך ולהקל עליהם למצוא אותם. הם גם עוזרים לך למנוע מהפריטים שלך להתאבק או ללכלך.

תלה פריטים על הקיר

תליית פריטים על הקיר היא דרך מצוינת להפיק את המרב משטח האחסון שלך. אתה יכול לתלות פריטים כמו מעילים, כובעים ותיקים על הקיר כדי לפנות שטח רצפה. אתה יכול גם לתלות מדפים ומתלים על הקיר לאחסון פריטים כמו ספרים ותקליטורי DVD.

השתמש באחסון מתחת למיטה

אחסון מתחת למיטה הוא דרך מצוינת להפיק את המרב משטח האחסון שלך. אתה יכול להשתמש באחסון מתחת למיטה כדי לאחסן פריטים כמו נעליים, תיקים ופריטים אחרים שאינם צריכים להיות מוצגים. סידור שטח האחסון שלך יכול להיות משימה מרתיעה, אבל זה לא חייב להיות. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו להפיק את המרב מהשטח שיש לכם וליצור מקום אחסון מסודר ויעיל. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לארגן את שטח האחסון שלך, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן