דף הבית » הכי חם » איך לארגן מגירה

איך לארגן מגירה

איך לארגן מגירה

1. רוקן את המגירה

הצעד הראשון לארגון מגירה הוא לרוקן אותה לחלוטין. זה ייתן לכם מושג טוב יותר על גודל וצורת המגירה, ויאפשר לכם להעריך אילו פריטים אתם צריכים לאחסן בה. לאחר שרוקנתם את המגירה, תוכלו להתחיל למיין את הפריטים ולהחליט מה צריך להישאר ומה צריך ללכת.

2. מיין וטהר

לאחר שרוקנתם את המגירה, הגיע הזמן למיין את הפריטים ולהחליט מה צריך להישאר ומה צריך ללכת. התחל במיון הפריטים לפי קטגוריות, כגון כלי מטבח, ציוד משרדי או ביגוד. לאחר מכן, תסתכל על כל פריט והחליט אם זה משהו שאתה צריך או משתמש בו. אם לא, הגיע הזמן לטהר אותו מהמגירה.

3. השתמש בפתרונות אחסון

לאחר שסיינתם וטיהרו את הפריטים במגירה, הגיע הזמן להתחיל להשתמש בפתרונות אחסון. זה יכול לכלול מחיצות למגירות, מארגני מגירות, או אפילו קופסאות קטנות או פחים. פתרונות אלו יסייעו לשמור על ארגון הפריטים במגירה ונגישים בקלות.

3.1 מחלקי מגירות

מחיצות למגירות הן דרך מצוינת לשמור על פריטים במגירה מסודרים ונגישים בקלות. הם מגיעים במגוון גדלים וחומרים, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים בצורה מושלמת למגירה שלך. הם גם נהדרים להפרדת פריטים לקטגוריות, כגון כלי מטבח, ציוד משרדי או ביגוד.

3.2 מארגני מגירות

מארגני מגירות הם עוד דרך מצוינת לשמור על פריטים במגירה מסודרים ונגישים בקלות. הם מגיעים במגוון גדלים וחומרים, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים בצורה מושלמת למגירה שלך. הם גם נהדרים להפרדת פריטים לקטגוריות, כגון כלי מטבח, ציוד משרדי או ביגוד.

3.3 קופסאות קטנות או פחים

קופסאות קטנות או פחים הם דרך מצוינת לשמור על פריטים במגירה מסודרים ונגישים בקלות. הם מגיעים במגוון גדלים וחומרים, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים בצורה מושלמת למגירה שלך. הם גם נהדרים להפרדת פריטים לקטגוריות, כגון כלי מטבח, ציוד משרדי או ביגוד.

4. תווית הכל

לאחר שמיינת וטיהרת את הפריטים במגירה, והשתמשת בפתרונות אחסון, הגיע הזמן לסמן הכל. תיוג של הפריטים במגירה יעזור לכם לזהות במהירות מה יש במגירה והיכן היא ממוקמת. זה יקל על מציאת פריטים כאשר אתה צריך אותם.

5. שמור על זה מאורגן

השלב האחרון לארגון מגירה הוא לשמור עליה מסודרת. המשמעות היא להחזיר פריטים למגירה באותו מקום בכל פעם. זה יעזור לשמור את המגירה מאורגנת ויקל על מציאת פריטים כאשר אתה צריך אותם. ארגון מגירה יכול להיות משימה מרתיעה, אבל עם הטיפים והטריקים הקלים האלה, אתה יכול להפיק את המרב משטח המגירה שלך. השתמש בפתרונות אחסון, תווית הכל ושמור אותו מאורגן כדי להפיק את המרב משטח המגירה שלך. לטיפים וטריקים נוספים לארגון הבית שלך, בדוק את הסרטון הזה .

  • רוקן את המגירה
  • מיין וטהר
  • השתמש בפתרונות אחסון
  • תווית הכל
  • שמור את זה מאורגן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן