דף הבית » הכי חם » איך לארגן ארון לילדים

איך לארגן ארון לילדים

איך לארגן ארון לילדים

1. מדוד את הרווח

לפני שמתחילים לארגן את הארון של ילדכם, חשוב למדוד את החלל. זה יעזור לך לקבוע איזה סוג של פתרונות אחסון יתאים לארון. מדוד את הרוחב, הגובה והעומק של הארון. זה יעזור לך לקבוע איזה סוג של מדפים, מגירות ומוטות תלייה יתאימו לחלל.

2. מיין וטהר

לאחר שמדדתם את הארון, הגיע הזמן למיין ולטהר. מוציאים הכל מהארון ומיון לערימות. לשמור, לתרום או לזרוק. זה יעזור לך לקבוע אילו פריטים אתה צריך לאחסן בארון ואילו פריטים ניתן לתרום או לזרוק.

3. בחר פתרונות אחסון

לאחר מיון וטיהור, הגיע הזמן לבחור פתרונות אחסון. קיימות אפשרויות רבות שיעזרו לכם לארגן את הארון של ילדכם. שקול להוסיף מדפים, מגירות, מוטות תלייה ופחים. בחרו פתרונות אחסון שישתלבו בחלל ויפיקו את המיטב מהחלל שיש לכם.

3.1 מדפים

מדפים הם דרך מצוינת לאחסן פריטים בארון. אתה יכול להשתמש במדפים לאחסון בגדים מקופלים, נעליים ופריטים אחרים. שקול להוסיף מדפים מתכווננים כדי שתוכל להתאים אישית את החלל כך שיתאים לצרכים שלך.

3.2 מגירות

מגירות הן דרך מצוינת לאחסן פריטים שלא תרצו לתלות. שקול להוסיף מגירות לאחסון פריטים כגון גרביים, תחתונים ופריטים קטנים אחרים.

3.3 מוטות תלייה

מוטות תלייה הם דרך מצוינת לאחסן פריטים שצריך לתלות. שקול להוסיף מוטות תלייה מתכווננים כדי שתוכל להתאים אישית את החלל כך שיתאים לצרכים שלך.

4. תיוג וארגן

לאחר שבחרתם את פתרונות האחסון, הגיע הזמן לתייג ולארגן. סמן כל מדף, מגירה ומוט תליה כדי שתדע לאן הכל הולך. זה יעזור לך לשמור על הארון מאורגן ויקל על מציאת פריטים.

5. שמור על זה מסודר ומסודר

לאחר שסידרתם את הארון, חשוב לשמור עליו מסודר ומסודר. עודדו את ילדכם להחזיר פריטים למקומם המתאים לאחר שסיימו להשתמש בהם. זה יעזור לשמור על הארון מאורגן ויקל על מציאת פריטים. ארגון ארון לילדים יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם פתרונות אחסון נכונים וקצת ארגון, זה יכול להיעשות. מדוד את החלל, מיין וטהר, בחר פתרונות אחסון, תיוג וארגן, ושמור אותו מסודר ומסודר. בעזרת הטיפים הללו תוכלו להפיק את המרב מהשטח שיש לכם ולשמור על ארון הבגדים של ילדכם מסודר ומסודר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן