דף הבית » הכי חם » איך לסדר ארון מצעים

איך לסדר ארון מצעים

איך לסדר ארון מצעים

שלב 1: טיהור ומיון

הצעד הראשון לארגון ארון מצעים הוא טיהור ומיון. התחל בהוצאת הכל מהארון ומיון לערימות. שמירה, תרומה וערימות אשפה הן דרך מצוינת להתחיל. תרמו את כל החפצים שאתם כבר לא צריכים או משתמשים בהם, וזרקו כל חפצים שבורים או מוכתמים.

שלב 2: ניקוי ושאב אבק

לאחר שטהרתם ומיינתם את החפצים שלכם, הגיע הזמן לנקות ולשאוב את הארון. התחל בניגוב המדפים והקירות עם מטלית לחה. שאבו את הרצפה וכל משטח אחר שזקוק לכך. זה יעזור להסיר כל אבק או לכלוך שהצטבר עם הזמן.

שלב 3: ארגן ואחסן

עכשיו כשארון המצעים שלך נקי וריק, הגיע הזמן להתחיל לארגן ולאחסן את החפצים שלך. התחל על ידי קיבוץ פריטים דומים יחד, כגון מגבות, סדינים ושמיכות. הנח את הפריטים שבהם אתה משתמש לרוב בחזית הארון לגישה נוחה. אחסן פריטים שאתה לא משתמש בהם לעתים קרובות כל כך לכיוון הגב.

טיפים לארגון

כדי להקל על ארגון ארון המצעים שלך, שקול להשתמש בפחי אחסון, סלים ומדפים. זה יעזור לשמור על פריטים מאורגנים ונגישים בקלות. סמן כל פח או סל עם התכולה כך שתוכל למצוא בקלות את מה שאתה צריך.

מקסום שטח

אם חסר לך מקום, שקול להשתמש בפתרונות אחסון אנכיים. תלו מדפים על הקירות או השתמשו בארגוניות מעל הדלת כדי למקסם את השטח. זה יעזור להרחיק פריטים מהרצפה ויקל על מציאת מה שאתה צריך.

דעה אישית

ארגון ארון מצעים יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל עם קצת מאמץ אפשר לעשות את זה. הקדשת הזמן לטהר ולמיין פריטים, לנקות ולשאוב את הארון, ולארגן ולאחסן פריטים יעזור לשמור על ארון המצעים שלך מאורגן ונקי מבלגן. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לארגן ארון מצעים, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן