דף הבית » כיצד לתקן מכשיר » מדריך למתחילים: כיצד לתקן צופר לרכב
איך לתקן צופר לרכב

מדריך למתחילים: כיצד לתקן צופר לרכב

צופר לרכב הוא מכשיר המשמש להזהרת נהגים של כלי רכב אחרים או הולכי רגל על ​​נוכחותם של כלי רכב אחרים או הולכי רגל. זהו מכשיר חזק ומכני שפולט צליל כאשר הוא מזהה חפץ מולו.

אם יש לך מכונית, כנראה שיש לך צופר. זהו כלי חשוב להתריע בפני נהגים והולכי רגל אחרים במקרה חירום.

יש אנשים שלא אוהבים את הצליל של צופר המכונית והם מעדיפים לתקן אותו בעצמם. עם זאת, תיקון צופר לרכב יכול להיות די מאתגר. במאמר זה, נראה כמה שלבים כיצד לתקן את זה בעצמך, ללא כל כלים או כישורים מיוחדים.

כדי לתקן צופר לרכב, עליך להסיר תחילה את המצבר ולאחר מכן לתקן את המנגנון על ידי החלפת חלקיו. אתה יכול גם להשתמש בכלים שונים כדי לבצע את העבודה הזו.

למידע נוסף לחץ על הסרטון למטה:

כיצד לתקן צופר לרכב בהגה

דמיינו מכונית ללא צופר. זה לא היחיד.

הבעיה: צופר המכונית משמש כדי להזהיר נהגים אחרים על נוכחותך ולהתריע על כך שנכנסת לכביש. לרכב שלך יש מתמר מובנה הממיר את צליל המנוע שלך לאותות חשמליים, הנשלחים דרך חוטים אל הצופר.

אבל כשאתה לוחץ על הכפתור בגלגל ההגה שלך, הוא שולח את האותות האלה לרדיו במכונית שלך, שבתורו מפענח אותם לצלילים ופולט אותם לאוויר עם צליל נשמע – חזק מספיק כדי שנהגים אחרים ישמעו אותו בבירור ( אבל לא כל כך חזק שזה יבריח את כל המכוניות האחרות).

זה נקרא “דחיפה” או “משיכה” בהגה; זה מה שרוב האנשים עושים כשהם רוצים שהצופר של המכונית שלהם יפעל כראוי וייצור אזעקה קולית (אפשר גם לקרוא לזה “מבהיל”). אבל אם אתה לוחץ חזק מדי או מוקדם מדי, ייתכן שהמערכת לא תוכל לווסת את המהירות והכיוון של הצופר, וכתוצאה מכך “רעש” חזק – וזה לא כל כך מועיל אם אתה נוסע בכביש המהיר. זה מה לעשות אם הצופר שלך נשבר (או נתקע):

1. הסר את כל הדבקים או הסרט שמחזיק אותו במקום, ואז העביר חתיכה ארוכה וישרה של סרט טפלון או סרט פלסטיק דומה דרך אחד משני הברגים שלו;

2. הפעל מעט לחץ תוך כדי הזזת המברג;

3 . השתמשו בסרט טפלון או סרט פלסטיק דומה כדי להחזיק זמנית את המברג בזמן שאתם דוחפים את המברג למעלה לתוך הצופר (זה נעשה מבלי לפגוע באף אחד מקצוותיו על ידי הכנסתו עמוק מדי). לאחר מכן לחץ כלפי מטה בחוזקה ובזהירות תוך כדי משיכה החוצה.

4. נקו את שני הקצוות שלו עם מעט אלכוהול לחיצה והכניסו אחד חדש. זה כל מה שיש בזה!

למידע נוסף לחץ על הסרטון למטה:

איך לתקן צופר לרכב שלא יפסיק לצפור

כולנו חווינו צפירה. זו לא חוויה נעימה וזה מעצבן את נהג הרכב. יש אנשים שאפילו מרגישים שמכונית דוחפת אותם. צופר לרכב הוא רעש חזק שיכול להרגיז את הנהג. ישנן דרכים שונות לתקן את זה, אבל אף אחת מהן לא עובדת.

להלן סרטון כיצד לעשות זאת:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן