דף הבית » מדריך כללי בתיקון לבד » כל המידע על איך לתקן גלשן
איך לתקן גלשן

כל המידע על איך לתקן גלשן

אם אתה גולש, אתה יודע שגלישה היא ספורט לא קל. זה יכול להיות מאוד מתסכל כשאתה נתקע על גל, לא מצליח לגרום ללוח לעלות ולרדת, או שפשוט אין לך מספיק אנרגיה להמשיך לגלוש.

הבעיה ברוב הגלשנים היא שהם עשויים מפלסטיק, שעלול להינזק בקלות אם לא מטפלים בו כמו שצריך. אם לוח מורכב בצורה לא נכונה, הוא עלול להישבר ולהפוך לבלתי שמיש.

אנחנו לא בטוחים אם נוכל לתקן גלשן או לא. אבל יש סיכוי טוב מאוד שנצטרך להשתמש בו.

גלשנים עשויים מפלסטיק והם צריכים לעבור תיקון על ידי מישהו שיודע לעשות זאת. הבעיה היא שתהליך תיקון הגלשן הוא מורכב ולוקח זמן. זו הסיבה שאנשים בדרך כלל לא רוצים לתקן אותם בעצמם כי הם חושבים שזה ייקח יותר מדי זמן ומאמץ והם לא רוצים לשלם עבור סוג כזה של שירות.

כדי לתקן בעיה זו, עלינו לברר מה בדיוק גורם לבעיה וכיצד לתקן אותה.

להלן סרטון כיצד לעשות זאת:

כיצד לתקן חרטום גלשן

גלשן הוא גלשן פופולרי מאוד במים. גלישה היא פעילות שדורשת מיומנות רבה. זה יכול להיות מאוד מסוכן אם אתה לא זהיר. אבל, ככל שאתה גולש יותר, המיומנות שלך משתפרת ועם הזמן, הלוח שלך ישתפר יותר ויותר. לכן, זה רק טבעי שתרצה להגן על הלוח שלך מפני נזק כדי שיוכל להמשיך לעבוד זמן רב ככל האפשר.

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לוודא שהגלשן שלכם תוקן כראוי לאחר תאונה. את זה יכול לעשות גולש מקצועי שיודע מה הוא/היא עושה. אבל, לפעמים ייתכן שיהיה עליך לעשות זאת בעצמך כי אינך יודע אילו כלים ומשאבים זמינים כדי לבצע עבודה זו בצורה נכונה.

האף של הגלשן הוא אחד החלקים החשובים בגלשן. אמנם זה לא קל לתיקון, אבל עם הכלים הנכונים, אתה יכול לעשות את זה.

סרטון זה מראה כיצד לתקן אף פגום בגלשן:

איך לתקן גלשן דינג

גלשן דינג הוא חור קטן המופיע על פני הגלשן. בדרך כלל זה מופיע כאשר רוכבים על הלוח. גלשן דינג הוא שקע קטן בשטח הגלשן שנגרם מגל שפוגע בו. הגלשן הפגום הוא תוצאה של חוסר יישור של הגלשן והאבזור שלו.

הדרך הנפוצה ביותר לתקן אותו היא באמצעות שיוף האזור. למרות שזה אולי נשמע קל, הסרת נזקי פני השטח יכולה להיות משימה קשה מאוד.

ישנן דרכים רבות ושונות לתקן גלשן פגום. חלקם יקרים וחלקם לא. דרך אחת שזולה וקלה לביצוע היא לתקן אותה בעצמך. אבל אם יש לך כסף נוסף אתה יכול לעשות זאת על ידי הסרת הגלשן הפגום והחלפתו בחדש. הרבה אנשים שיש להם גלשנים בוחרים להסיר את הדינג ולהחליף אותו בחדש. אבל זו לא הדרך היחידה לתקן את הנזק. ישנן דרכים שונות לתקן את כל סוגי הנזקים, החל מתקלות פשוטות ועד קשות ואפילו קטסטרופליות. זה תלוי באיזה סוג של נזק יש לך ומה התקציב שלך.

לחץ על הסרטון למטה ולמד כיצד לתקן גלשן דינג:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן