דף הבית » איך לעשות תיקון בית » מדריך למתחילים: כיצד לתקן דלת ארון
מדריך למתחילים: כיצד לתקן דלת ארון

מדריך למתחילים: כיצד לתקן דלת ארון

דלת ארון היא דלת שנפתחת ונסגרת בתדירות גבוהה. עם זאת, זה יכול להיות גם אזור שנשמר סגור לאורך זמן. סוג זה של דלתות ארון יכול להוות בעיה עבור מי שמנסה להיפטר מהעומס מכיוון שהיא מונעת מהחפצים לצאת החוצה. . הנה כמה מהדברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת דלת ארון. זה צריך להיות עמיד וחזק כי ייתכן שיהיה צורך לעמוד בשימוש רב. זה יצטרך להיות קל גם לילדים או לאנשים אחרים שלא יוכלו להחזיק את הפריטים בפנים יותר מדי זמן. כמו כן צריך שיהיה לו תפס או ידית קלה לילדים, קשישים, אנשים עם מוגבלויות, וכאלה שמנסים להיפטר מהעומס בבתיהם. במקרה שהדלת תינזק, תוכל לתקן בעיה זו על ידי צפייה בסרטון הדרכה למטה:

איך אני מחזיר את דלת הארון שלי למסלול?

דלתות ארון הן חלק קריטי בבית. הם גם מקור עיקרי לצריכת אנרגיה ובזבוז. הבעיה היא שהם לא נשארים סגורים. דלת הארון נועדה להיפתח ולסגור שוב ושוב, אך היא אינה פועלת לפי אותה דפוס בכל פעם. לוקח למשתמש קצת זמן ללמוד איך לעשות את זה נכון, מה שמוביל לתסכול ובזבוז זמן.

להלן סרטון הדרכה כיצד לעשות זאת:

איך מתקנים דלת ארון שלא תגלוש?

בדקו את גלגלי הדלתות והחסמים המחוברים אליהם. לאחר שבדקתם שהדלתות באותו גובה, כדאי להדק את הברגים. אם אינך בטוח, עדיף להחליף רכיבים שבורים, כגון אלה שחסרים בהם חלקים, בעלי שבבים או כפופים. אתה תהיה מרוצה יותר מרכיב חדש במקום לנסות לחסוך זמן בתיקון ציוד שאתה צריך כדי לפרוש, ולהיפך. הפסים עצמם עלולים להינזק או להיות לא נקיים, מה שעלול גם להוביל לחסימות. לביצוע השינויים הדרושים, ראה לעיל. זכור תמיד שדלתות ארון הזזה ממראה או מעץ מלא הן הרבה יותר כבדות ממה שהן נראות, אז היזהר בעת נגיעה והתאמתן.

כמו כן, רוב הגלגלים והגלילים עשויים מפלסטיק או ניילון, כך שלעתים קרובות אין צורך לשמן אותם. עם זאת, יש לשמור עליהם נקיים וללא פסולת כדי שיוכלו לנסוע בחופשיות ובקלות לאורך המסלולים שלהם, וזה בדיוק מה שאתה רוצה שיקרה.

להלן סרטון הדרכה כיצד לעשות זאת:

תיקון דלתות ארון הזזה רפויות ומתנדנדות פנימה והחוצה

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לקבוע את סוג מערכת המסילות שבה משתמשת דלת הארון הזזה שלך כך שהיא תוכל לנסוע בצורה חלקה.

במקרה שהדלתות שלך תלויות על מסילה עליונה אך אין להן מסילה על הרצפה, תצטרך להחליף את מובילי הרצפה או להדק אותם.

בדוק אם יש להדק את הברגים המאבטחים את המכוונים כדי שיהיו בטוחים יותר. אתה יכול להזיז את המדריך על פני סנטימטר ולקדוח חור חדש אם נראה שהחור שבו נכנס הבורג פגום. ניתן לעשות זאת על ידי הזזת המדריך.

אם המכוון עצמו נשבר או התכופף (ולכן אינו מסוגל לשמור על הדלת במקומה תוך כדי תנועה), אז תצטרך לרכוש רכיב חלופי למוביל הרצפה ולאחר מכן להבריג אותו למקומו. קח איתך את הרכיב הישן לחנות כדי שתוכל למצוא התאמה מדויקת.

יתכן שלדלתות הארון הזזה שלך יש פסים שמהודקים לרצפה ושמסילה עליונה מכוונת אותם.

במקרה שרק צד אחד של הדלת שלך פתוח, ככל הנראה הבעיה נעוצה בגלגל או בסד גלגלים. בדוק שהגלגל שלם לחלוטין ושהוא ממוקם במסלול בצורה הנכונה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן