דף הבית » הכי נצפים » איך לתקן סדקים בקיר | תיקון בית עשה זאת בעצמך
איך לתקן סדקים בקיר | תיקון בית עשה זאת בעצמך

איך לתקן סדקים בקיר | תיקון בית עשה זאת בעצמך

מה גורם לסדקים בקיר?

סדקים בקיר יכולים להיגרם ממגוון דברים, כולל שקיעה של הבית, בלאי רגיל ואפילו רטיבות. חשוב לזהות מה גורם לסדקים על מנת לתקן אותם כראוי.

בדוק אם יש נזק מבני

אם הסדקים בקיר גדולים ועמוקים, זה יכול להיות סימן לבעיה מבנית. כדי לבדוק אם יש נזק מבני, חפש סדקים רחבים יותר מ-1/4 אינץ', פועלים באלכסון או לאורך חיבורי הקיר. אם אתה מוצא אחד מהסימנים הללו, עדיף לפנות לאיש מקצוע לקבלת עזרה.

בדוק אם יש נזקי לחות

רטיבות יכולה גם לגרום לסדקים בקיר. חפש סימני לחות כגון כתמי מים, עובש או טחב. אם אתה מוצא אחד מהסימנים הללו, חשוב לתקן את מקור הרטיבות לפני ניסיון לתקן את הסדקים.

כיצד לתקן סדקים בקיר

לאחר שזיהית את הסיבה לסדקים, תוכל להתחיל לתקן אותם. כך ניתן לתקן סדקים בקיר:

שלב 1: נקה את הקיר

לפני שמתחילים לתקן את הסדקים, חשוב לנקות את הקיר. השתמש במטלית לחה כדי לנגב אבק, לכלוך או פסולת.

שלב 2: מלא את הסדקים

לאחר שהקיר נקי, אתה יכול להתחיל למלא את הסדקים. השתמשו בשפכטל כדי למלא את הסדקים בתרכובת שפכטל. הקפידו למלא את הסדקים לחלוטין ולהחליק עודפים.

שלב 3: צבע את הקיר

לאחר שמתחם השרפרפים יבש, אתה יכול להתחיל לצבוע את הקיר. השתמש במברשת כדי למרוח שכבת צבע על האזור המתוקן. הניחו לצבע להתייבש לחלוטין לפני מריחת שכבה שנייה.

סיכום

סדקים בקיר יכולים להיות מכוערים ויכולים להעיד על בעיה מבנית. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, אתה יכול בקלות לתקן סדקים בקיר עם כמה כלים פשוטים. זכור תמיד לבדוק אם יש נזקי מבנה ונזקי רטיבות לפני ניסיון לתקן את הסדקים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן