דף הבית » טופ 100 » איך לתקן מרק דק | מדריך שלב אחר שלב
איך לתקן מרק דק | מדריך שלב אחר שלב

איך לתקן מרק דק | מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן מרק דק

1. מסמיכים בקמח או עמילן תירס

אחת הדרכים המהירות והקלות להסמיך מרק היא לערבב כף קמח או עמילן תירס עם כמה כפות מים קרים. מערבבים את התערובת לתוך המרק ומביאים לרתיחה. זה יעזור לעבות את המרק מבלי לשנות את הטעם.

2. מוסיפים שמנת או חלב

הוספת מעט שמנת או חלב למרק יכולה לעזור לעבות אותו. התחל עם כמות קטנה, שכן יותר מדי יכול להפוך את המרק לעשיר מדי. אם אתה משתמש בחלב, הקפד להשתמש בחלב מלא או חלב 2% לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3. מוסיפים גבינה

גבינה היא דרך מצוינת לעבות מרק. מגררים מעט גבינה לתוך המרק ומערבבים עד שהיא נמסה. אפשר גם להוסיף חופן גבינה מגוררת בסוף הבישול לתוספת טעם.

4. מוסיפים תפוחי אדמה או אורז

הוספת תפוחי אדמה או אורז למרק יכולה לעזור לעבות אותו. התחל בלהרתיח את תפוחי האדמה או האורז בסיר נפרד עד שהם מבושלים. לאחר מכן, מוסיפים אותם למרק ומבשלים במשך 10-15 דקות. זה יעזור לעבות את המרק ולהוסיף טעם נוסף.

5. מוסיפים ירקות מחיתים

ירקות מרוסקים הם דרך מצוינת לעבות מרק מבלי לשנות את הטעם. התחל בלהרתיח את הירקות עד שהם רכים. לאחר מכן, טוחנים אותם בבלנדר או במעבד מזון עד שהם חלקים. לבסוף, מערבבים את הירקות המרוחים לתוך המרק ומבשלים במשך 10-15 דקות.

6. מוסיפים ביצים

הוספת ביצים למרק יכולה לעזור לעבות אותו. מתחילים בהקצפה של שתי ביצים בקערה. מוסיפים לאט לאט מצקת מהמרק לביצים תוך כדי הקצפה. זה יחכך את הביצים וימנע מהן להתקפל. לאחר מכן, מערבבים את תערובת הביצים לתוך המרק ומבשלים במשך 10-15 דקות.

7. מוסיפים אגוזים או זרעים

אגוזים וזרעים הם דרך מצוינת לעבות מרק. התחל בקליית האגוזים או הזרעים במחבת יבשה עד שהם מזהיבים. לאחר מכן, טוחנים אותם לאבקה באמצעות מעבד מזון או בלנדר. לבסוף, מערבבים את האגוזים או אבקת הזרעים לתוך המרק ומבשלים 10-15 דקות. מרק דק יכול להיות בעיה מתסכלת, אבל עם העצות והטריקים הפשוטים האלה, אתה יכול להסמיך אותו בקלות. נסה אחת מהשיטות הללו ותהיה לך מרק טעים וסמיך תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן