דף הבית » עשרת הגדולים » איך לקצץ זקן קצר

איך לקצץ זקן קצר

איך לקצץ זקן קצר

איך לקצץ זקן קצר

זקנים הם דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהוסיף מראה ייחודי לסגנון שלך. אבל אם אתה מחפש לשמור על הזקן שלך קצר, תצטרך לדעת איך לקצץ אותו כמו שצריך. להלן מדריך כיצד לקצץ זקן קצר.

1. אסוף את האספקה שלך

לפני שתתחיל לקצץ את הזקן, וודא שיש לך את כל הציוד הדרוש. תצטרך זוג מספריים, מסרק וגוזם. ייתכן שתרצה גם להשתמש בשמן זקן או במזור כדי לשמור על מראה הזקן שלך בריא ומבריק.

2. סרקו את הזקן

התחל בסירוק בזקן שלך כדי לוודא שהוא נקי מסבכים. זה יקל על הקיצוץ ויעזור לך לקבל חתך אחיד.

3. חתוך את הזקן שלך

לאחר שסרקת את הזקן, הגיע הזמן להתחיל לגזום. התחל על ידי שימוש בגוזם כדי לקצץ את הצדדים והגב של זקנך. הקפד לשמור את הגוזם במצב נמוך כדי לא לחתוך יותר מדי.

4. השתמש במספריים כדי לעצב את הזקן שלך

לאחר שגזזתם את הצדדים והחלק האחורי של הזקן, הגיע הזמן להשתמש במספריים כדי לעצב אותו. התחל על ידי חיתוך החלק התחתון של הזקן שלך כדי לתת לו מראה מסודר ואחיד. לאחר מכן, השתמש במספריים כדי לקצץ את הצדדים ואת החלק העליון של הזקן שלך כדי לתת לו צורה מוגדרת יותר.

5. למרוח שמן זקן או מזור

לאחר שגזזת את הזקן, חשוב למרוח שמן זקן או מזור כדי לשמור על מראה בריא ומבריק. זה גם יעזור לשמור על הזקן שלך מלהיות יבש ושביר.

6. תעצב את הזקן שלך

לבסוף, הגיע הזמן לעצב את הזקן שלך. השתמש במסרק כדי לעצב את הזקן שלך ולוודא שהוא אחיד. אתה יכול גם להשתמש במייבש כדי לתת לזקן שלך מראה מוגמר יותר.

טיפים לחיתוך זקן קצר

  • התחל עם הגדרה נמוכה בגוזם כדי למנוע חיתוך רב מדי.
  • סרק את הזקן שלך לפני הגזירה כדי לוודא שהוא נקי מסבכים.
  • השתמש במספריים כדי לעצב את הזקן שלך ולהעניק לו מראה מוגדר יותר.
  • מרחו שמן זקן או מזור כדי לשמור על מראה זקן בריא ומבריק.
  • השתמש במסרק ומייבש כדי לעצב את זקנך.

גיזום זקן קצר יכול להיות קצת מסובך, אבל עם האספקה הנכונה וקצת תרגול, אתה יכול לקבל את המראה המושלם לשיער הפנים שלך. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לקצץ זקן קצר, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן