דף הבית » עשרת הגדולים » איך לסרק את השיער לאחור עבור גבר

איך לסרק את השיער לאחור עבור גבר

איך לסרק את השיער לאחור עבור גבר

מה שאתה צריך לדעת על סירוק שיער לאחור

סירוק השיער לאחור הוא מראה קלאסי לגברים שניתן להשיג בכמה צעדים פשוטים. זהו סגנון נצחי שניתן ללבוש כלאחר יד או להתלבש לאירוע רשמי יותר. בין אם אתה מחפש סגנון חדש או סתם רוצה לרענן את המראה הנוכחי שלך, הנה מה שאתה צריך לדעת על סירוק השיער שלך לאחור.

בחר את המוצרים הנכונים

הצעד הראשון בסירוק השיער לאחור הוא לבחור את המוצרים הנכונים. תצטרך מסרק באיכות טובה, מוצר עיצוב וספריי לשיער. עבור המסרק, חפש אחד עם שיניים רחבות שלא יתקעו או ימשכו את השיער. למוצר העיצוב, בחרי באחד שיעניק לשיער שלך קצת אחיזה וברק. פומדה קלה או שעווה היא בחירה טובה. לבסוף, עבור ספריי לשיער, בחרי אחד שייתן לשיער שלך קצת אחיזה מבלי לגרום לו להיראות נוקשה מדי.

התחל עם שיער נקי

לפני שתתחיל לסרוק את השיער שלך לאחור, וודא שהוא נקי וללא כל הצטברות מוצר. שטפו את השיער עם שמפו ומרכך עדינים, ולאחר מכן השתמשו במסרק רחב שיניים כדי לנתק אותו. ברגע שהשיער שלך נקי ומפורק, אתה מוכן להתחיל לעצב.

מדריך שלב אחר שלב לסירוק השיער לאחור

עכשיו, כשיש לך את המוצרים הנכונים וראש נקי, הגיע הזמן להתחיל לסרוק את השיער לאחור. הנה מדריך שלב אחר שלב שיעזור לך לקבל את המראה המושלם.

שלב 1: החל מוצר סטיילינג

התחל על ידי מריחת כמות קטנה של מוצר עיצוב על השיער שלך. עבדי אותו דרך השיער שלך עם האצבעות, הקפידו לפזר אותו בצורה אחידה מהשורש לקצה.

שלב 2: מסרק את השיער לאחור

לאחר שמוצר העיצוב בשיער שלך, השתמש במסרק שלך כדי להתחיל לסרוק את השיער שלך לאחור. התחל בקדמת ראשך ועבוד את דרכך אחורה, בעזרת משיכות קצרות ועדינות.

שלב 3: אבטח עם ספריי שיער

לאחר שהשיער שלך מסורק לאחור, השתמש בערפל קל של ספריי שיער כדי לאבטח אותו במקומו. הקפד להחזיק את הפחית במרחק של לפחות 8 אינץ' מהראש שלך כדי למנוע גושים או נוקשות.

שלב 4: סגנון כרצונך

לאחר שהשיער שלך נמצא במקומו, תוכל לעצב אותו כרצונך. אתה יכול להשתמש באצבעות כדי להוסיף מרקם או להשתמש במברשת כדי להחליק אותו.

שאלות ותשובות

ש: באיזו תדירות עלי להסתרק לאחור?

ת: תדירות המסרק שלך לאחור תלויה בסוג השיער שלך ובמראה שאתה הולך אליו. אם את מחפשת מראה טבעי יותר, תוכלי לסרק את השיער לאחור בכל יום. אם את מחפשת מראה רשמי יותר, תוכלי לסרק את השיער לאחור כל כמה ימים.

ש: באיזה סוג מסרק עלי להשתמש?

ת: חפש מסרק עם שיניים רחבות שלא יתקע או ימשוך את השיער שלך. הימנע ממסרקים עם שיניים עדינות, מכיוון שהם עלולים לגרום לשבירה.

ש: באיזה סוג של מוצר סטיילינג עלי להשתמש?

ת: פומדה קלה או שעווה היא בחירה טובה לסירוק השיער לאחור. חפש אחד שייתן לשיער שלך קצת אחיזה וברק.

סיכום

סירוק השיער לאחור הוא מראה קלאסי לגברים שניתן להשיג בכמה צעדים פשוטים. בחרי את המוצרים הנכונים, התחל עם שיער נקי, ובצע את המדריך שלב אחר שלב כדי לקבל את המראה המושלם. עם קצת תרגול, תוכל לשלוט באמנות סירוק השיער שלך לאחור תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן