דף הבית » עשרת הגדולים » איך לתקן את הזקן שלך בעצמך

איך לתקן את הזקן שלך בעצמך

איך לתקן את הזקן שלך בעצמך

מבוא

זקנים הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, וגברים רבים גדלים ושומרים על זקן משלהם. אמנם קל לקבל את המראה הרצוי בעזרת ספר, אבל אפשר גם לתקן את הזקן בעצמך. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלו לקבל את המראה המושלם ללא עזרה של איש מקצוע. במאמר זה, נספק לך כמה טיפים וטריקים כיצד לתקן את הזקן שלך בעצמך.

כלים ואספקה

לפני שתתחיל לתקן את הזקן שלך, תצטרך לוודא שיש לך את הכלים והציוד הנכונים. הכלי החשוב ביותר שתצטרך הוא זוג מספריים טוב. תצטרך גם מסרק, סכין גילוח וגוזם זקן. ייתכן שתרצה גם להשקיע במזור או שמן לזקן כדי לשמור על מראה הזקן שלך בריא ומלא לחות.

שלב 1: סרק את הזקן שלך

הצעד הראשון בתיקון הזקן שלך הוא לסרוק אותו. זה יעזור להסיר את כל הסבכים והקשרים, וגם יעזור להפיץ באופן שווה את השמנים הטבעיים בזקן שלך. התחל בתחתית הזקן שלך והתקדם למעלה, בעזרת מסרק רחב שיניים.

שלב 2: חתוך את הזקן שלך

לאחר שסירקת את הזקן, הגיע הזמן להתחיל לגזום. התחל על ידי שימוש בגוזם זקן כדי לקצץ שערות תועה. אתה יכול גם להשתמש במספריים כדי לקצץ שערות ארוכות יותר. בעת הגזם הקפידו ללכת לאט ולהיזהר לא לחתוך יותר מדי.

טיפים וטריקים

  • הקפד להשתמש במספריים חדות בעת גזירת הזקן.
  • השתמש במסרק כדי לפזר באופן שווה את השמנים הטבעיים בזקן שלך.
  • התחל עם כמות קטנה של מזור או שמן לזקן כדי לשמור על מראה הזקן שלך בריא.
  • היזהר לא לחתוך יותר מדי בעת גזירת הזקן.
  • אם אתה משתמש בסכין גילוח, הקפד להשתמש במגע קל.

לאחר שגזזת את הזקן, תוכל להשתמש בסכין גילוח כדי לעצב אותו. הקפד להשתמש במגע קל בעת שימוש בסכין גילוח, שכן זה יכול להיות קל לחתוך יותר מדי. אתה יכול גם להשתמש בסכין גילוח כדי ליצור מראה מוגדר יותר. לבסוף, אתה יכול להשתמש במזור או שמן לזקן כדי לשמור על מראה הזקן שלך בריא ומלא לחות. זה יעזור לשמור על הזקן שלך במיטבו וגם יעזור למנוע ממנו להתייבש ושביר.

סיכום

תיקון הזקן בעצמך יכול להיות דרך מצוינת לקבל את המראה הרצוי ללא עזרה של ספר. עם הכלים והטכניקות הנכונות, תוכלו לקבל את המראה המושלם ללא עזרה של איש מקצוע. הקפד להשתמש במספריים חדות, מסרק, סכין גילוח וגוזם זקן. ייתכן שתרצה גם להשקיע במזור או שמן לזקן כדי לשמור על מראה הזקן שלך בריא ומלא לחות. בעזרת הטיפים והטריקים האלה, תוכל לתקן את הזקן שלך בעצמך ולקבל את המראה המושלם. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לתקן את הזקן שלך בעצמך, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן