דף הבית » הכי חם » איך לסדר את הגבות בצורה יפה

איך לסדר את הגבות בצורה יפה

איך לסדר את הגבות בצורה יפה

איך לסדר את הגבות בצורה יפה

הגבות הן חלק חשוב מתווי הפנים שלך ויכולות ליצור או לשבור את המראה שלך. חשוב להקדיש זמן לעצב ולטפח את הגבות שלך כדי להבטיח שהן נראות במיטבן. הנה כמה טיפים וטריקים להשגת צורת הגבות המושלמת.

1. קבע את צורת הגבה הטבעית שלך

הצעד הראשון להשגת גבות יפות הוא לקבוע את צורת הגבה הטבעית שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי צחצוח הגבות שלך עם מברשת ספולי ולאחר מכן שימוש בעיפרון אייליינר לבן כדי להתחקות אחר הצורה הטבעית של הגבות שלך. זה יעזור לך לקבוע את הצורה הטובה ביותר עבור הגבות שלך.

2. מצפצפים במשורה

לאחר שקבעתם את צורת הגבה הטבעית שלכם, תוכלו להתחיל להצמיד בפינצטה כל שערה תועה שנמצאת מחוץ לצורה. חשוב להצמיד בפינצטה במשורה, שכן ציוץ יתר עלול להוביל לגבות דלילות.

3. השלימו פערים

אם יש לך רווחים בגבות, אתה יכול למלא אותם עם עיפרון גבות או אבקה. זה יעזור להעניק לגבות שלך מראה מלא וטבעי יותר.

4. השתמש בהדגשה

שימוש בהיילייטר על עצם הגבה שלך יכול לעזור להעניק לגבות שלך מראה מורם. ניתן להשתמש בצללית בהירה או בהדגשת גבות כדי להשיג את המראה הזה.

5. סט עם ג'ל

לאחר שהשגת את הצורה הרצויה, תוכל להגדיר את הגבות שלך עם ג'ל גבות שקוף. זה יעזור לשמור על הגבות שלך במקום ולמנוע מהן להיות סוררות.

טיפים לגבות יפות

  • השתמש תמיד במברשת ספול כדי לצחצח את הגבות שלך לפני הפינצטה.
  • פינצטה לכיוון צמיחת השיער.
  • השתמשי בצללית בהירה או בהדגשת גבות כדי להדגיש את עצם הגבה שלך.
  • השלם את הרווחים עם עיפרון גבות או אבקה.
  • הגדר את הגבות שלך עם ג'ל גבות שקוף.
  • הקפד לקחת את הזמן שלך ולהיות עדין בעת הפינצטה.

לקחת את הזמן לעצב ולטפח את הגבות שלך יכול לעשות הבדל עצום במראה הכללי שלך. על ידי ביצוע העצות הללו, תוכלי להשיג גבות יפות ומטופחות שיסגרו את פניך בצורה מושלמת. עם קצת סבלנות ותרגול, אתה יכול בקלות ללמוד איך לסדר את הגבות שלך בצורה יפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן