דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן גבות לגברים

כיצד לתקן גבות לגברים

כיצד לתקן גבות לגברים

מה שאתה צריך לדעת על תיקון גבות לגברים

גבות הן חלק חשוב מהמראה של גבר. הם יכולים לעשות או לשבור פנים, והם יכולים להיות ההבדל בין מראה מצוחצח למראה מרושל. אבל איך אתה מתקן את הגבות שלך? הנה מה שאתה צריך לדעת.

עיצוב הגבות שלך

הצעד הראשון בתיקון הגבות שלך הוא לעצב אותן. זה יכול להיעשות עם פינצטה, שעווה או השחלה. פינצטה היא האפשרות הנפוצה והפחות יקרה, אך היא עלולה לקחת זמן וכואבת. שעווה והשחלה יקרים יותר, אבל הם פחות כואבים וניתן לעשות אותם מהר יותר.

מציצה

כשמציצים בפינצטה, חשוב להתחיל עם פנים נקיות ויבשות. השתמש במראה מגדילה כדי לקבל תצוגה טובה יותר של הגבות שלך וכדי לוודא שלא תפספס אף שערה. לאחר מכן, השתמש בפינצטה כדי לתלוש את השערות התועה שנמצאות מחוץ לצורה הרצויה. היזהר לא למרוט יתר על המידה, שכן הדבר עלול להוביל לגבות דלילות ודקות.

שעווה

שעווה היא אפשרות מצוינת למי שרוצה צורה מדויקת יותר. חשוב למצוא איש מקצוע מנוסה בשעווה לגבות, שכן כך תבטיח שהצורה אחידה וסימטרית. את השעווה מורחים על הגבות ולאחר מכן מסירים במהירות, לוקחים איתה את השערות.

הַשׁחָלָה

השחלה דומה לשעווה, אך במקום שעווה משתמשים בחוט דק להסרת השערות. שיטה זו משמשת לעתים קרובות ליצירת צורות מדויקות יותר, והיא יכולה להיות פחות כואבת מאשר שעווה.

טיפוח הגבות שלך

לאחר שעיצבת את הגבות שלך, חשוב לטפח אותן. ניתן לעשות זאת עם מברשת גבות או מברשת ספולי. השתמש במברשת כדי להבריש את השערות כלפי מעלה והחוצה, ולאחר מכן השתמש במספריים כדי לקצץ שערות ארוכות. היזהר לא לקצץ יותר מדי, כי זה יכול להוביל לצורה לא אחידה.

שמירה על הגבות שלך

לאחר שעיצבת וטיפחת את הגבות שלך, חשוב לשמור עליהן. ניתן לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים:

  • מרחי ג'ל לגבות כדי לשמור על השערות במקומן.
  • השתמש בעיפרון גבות כדי למלא את כל האזורים הדלילים.
  • השתמש באבקת גבות כדי להוסיף הגדרה וצורה.
  • השתמש בהדגשת גבות כדי להוסיף זוהר עדין.
  • השתמשו בשעווה לגבות כדי לשמור את השערות במקומן.

על ידי ביצוע השלבים הבאים, תוכל לשמור על מראה הגבות שלך מצוחצחות ומטופחות.

סיכום

תיקון הגבות שלך יכול להיות משימה מרתיעה, אבל עם הכלים והטכניקות הנכונות, זה יכול להיעשות. התחל בעיצוב הגבות שלך עם פינצטה, שעווה או השחלה. לאחר מכן, טפחו אותם עם מברשת גבות ומספריים. לבסוף, שמרו עליהם עם ג'ל לגבות, עיפרון, פודרה, היילייטר ושעווה. עם קצת מאמץ תוכלי לקבל גבות מטופחות בצורה מושלמת שיסגרו את פניך ויעניקו לך מראה מצוחצח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן