דף הבית » הכי נצפים » איך לסדר את הארון בצורה נכונה

איך לסדר את הארון בצורה נכונה

איך לסדר את הארון בצורה נכונה

מבוא

ארון מאורגן חיוני לשמירה על הבית שלך מסודר ומסודר. זה גם יכול לעזור לך לחסוך זמן כשאתה מחפש משהו ספציפי. אבל איך מסדרים נכון את הארון? במאמר זה, נספק לך כמה שלבים וטיפים פשוטים שיעזרו לך להפיק את המרב משטח הארון שלך ולשמור עליו מאורגן.

שלבים לסידור הארון שלך

שלב 1: רוקן את הארון

הצעד הראשון בארגון הארון שלך הוא לרוקן אותו לחלוטין. זה ייתן לך מושג טוב יותר על החלל שאתה צריך לעבוד איתו ויקל על סידור הפריטים שלך. מוציאים הכל מהארון ומיון לערימות לפי סוג. זה יעזור לך לראות מה יש לך וממה אתה צריך להיפטר.

שלב 2: ניקוי וניקוי

לאחר שרוקנת את הארון, הגיע הזמן לנקות אותו היטב. נגב את המדפים ושאב את הרצפה. זה יעזור להיפטר מכל אבק ולכלוך שהצטברו עם הזמן. לאחר מכן, הגיע הזמן להתנקות. עברו על כל ערימת פריטים והחליטו מה אתם רוצים לשמור וממה אתם רוצים להיפטר. אם לא לבשת משהו מזה זמן מה, או שהוא לא מתאים, זה הזמן לשחרר אותו. לתרום או למכור פריטים שעדיין במצב טוב, ולזרוק כל דבר שאין לתקן.

שלב 3: למדוד ולתכנן

לאחר שהתבלבלתם, הגיע הזמן למדוד את הארון שלכם ולתכנן איך תרצו לסדר אותו. מדוד את האורך, הרוחב והגובה של הארון ורשום את כל המדפים, המגירות או מוטות התלייה. זה יעזור לך להחליט אילו פריטים צריכים ללכת לאן.

שלב 4: סדר את הפריטים שלך

עכשיו הגיע הזמן להתחיל לסדר את הפריטים שלך. התחל עם הפריטים שבהם אתה משתמש בתדירות הגבוהה ביותר והנח אותם בגובה העיניים. זה יקל על איתור וגישה אליהם. תלו פריטים שצריך לתלות כמו מעילים וז'קטים וקפלו פריטים הניתנים לקיפול כמו חולצות וג'ינס. הניחו פריטים שאתם לא מרבים להשתמש בהם בחלק האחורי של הארון או על המדף העליון.

שלב 5: הוסף פתרונות אחסון

אם חסר לך מקום, אולי כדאי שתשקול להוסיף כמה פתרונות אחסון. זה יכול לכלול הוספת מדפים נוספים, מגירות או מוטות תלייה. אתה יכול גם להשקיע בכמה קופסאות אחסון או סלסילות כדי לעזור לשמור על פריטים קטנים מאורגנים.

טיפים לשמירה על סדר בארון

תווית הכל

תיוג הפריטים שלך הוא דרך מצוינת לשמור על הארון שלך מאורגן. תווית קופסאות וסלסילות כדי שתדע מה יש בפנים, ותווית מדפים ומגירות כדי שתדע איפה לשים דברים. זה יקל למצוא את מה שאתה מחפש ולשמור על הארון שלך מסודר ומסודר.

שמור על זה מסודר

לאחר שסידרתם את הארון שלכם, חשוב לשמור עליו מסודר. החזירו פריטים למקומות המיועדים להם לאחר שהשתמשתם בהם, ואל תתנו לבלגן להצטבר. זה יעזור לשמור על הארון שלך מאורגן ויקל למצוא את מה שאתה צריך.

השתמש במתלים הנכונים

שימוש במתלים הנכונים חיוני לשמירה על מאורגן הארון. בחרו קולבים בגודל ובצורה הנכונים לפריטים שאתם תולים. זה יעזור לשמור על הבגדים שלך מסודרים וללא קמטים.

שאלות ותשובות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לסדר ארון?

ת: הדרך הטובה ביותר לסדר ארון היא להתחיל בריקון מלא ומיון החפצים שלך לערימות. לאחר מכן, נקה ותקלקל, מדדו ותכננו, וסדרו את הפריטים שלכם. לבסוף, הוסף פתרונות אחסון והשתמש במתלים הנכונים כדי לשמור על ארגון הארון שלך.

ש: באיזו תדירות עלי לנקות את הארון שלי?

ת: כדאי לסדר את הארון לפחות פעם בשנה. זה יעזור לשמור את זה מאורגן ויקל למצוא את מה שאתה צריך.

ש: מה עלי לעשות עם פריטים שאני לא צריך?

ת: אם יש לך פריטים שאתה לא צריך, אתה יכול לתרום או למכור אותם. אם הם בלתי ניתנים לתיקון, עדיף לזרוק אותם.

סיכום

סידור נכון של הארון יכול לעזור לשמור על הבית שלך מסודר ומסודר. על ידי ביצוע השלבים והטיפים המתוארים במאמר זה, תוכל להפיק את המרב משטח הארון שלך ולשמור אותו מאורגן. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן