דף הבית » הכי נצפים » איך לסדר בגדים ללא ארון

איך לסדר בגדים ללא ארון

איך לסדר בגדים ללא ארון

איך לסדר בגדים ללא ארון

לחיות בלי ארון יכול להיות אתגר, אבל זה לא חייב להיות. עם כמה פתרונות יצירתיים, אתה יכול לשמור על הבגדים שלך מאורגנים ולהפיק את המרב מהחלל שלך. הנה כמה טיפים איך לסדר בגדים ללא ארון.

1. השקיעו במתלה בגדים

מתלה בגדים הוא דרך מצוינת לאחסן את הבגדים שלך ללא ארון. תוכלו למצוא מגוון מתלים לבגדים בגדלים ובסגנונות שונים, כך שתוכלו למצוא אחד שמתאים לחלל ולצרכים שלכם. מתלים לבגדים נהדרים גם להצגת הבגדים שלך ולגרום להם להיראות מאורגנים יותר.

2. השתמש ב-Wall Space

אם אין לך הרבה שטח רצפה, אתה יכול להשתמש בשטח הקיר שלך כדי לאחסן את הבגדים שלך. תלה מדפים או ווים לתלות את הבגדים שלך עליהם. אתה יכול גם להשתמש בפחי אחסון צמודי קיר לאחסון בגדים מקופלים.

3. השתמש באחסון מתחת למיטה

אחסון מתחת למיטה הוא דרך מצוינת לאחסן בגדים ללא ארון. אתה יכול למצוא מגוון של פחי אחסון ומיכלים המתאימים בצורה מושלמת מתחת למיטה שלך. זוהי דרך מצוינת לאחסן בגדים עונתיים או פריטים שאינך צריך לגשת אליהם לעתים קרובות.

4. השתמש בשידה

שידה היא דרך מצוינת לאחסן את הבגדים שלך ללא ארון. תוכלו למצוא מגוון שידות בגדלים ובסגנונות שונים, כך שתוכלו למצוא אחת שמתאימה לחלל ולצרכים שלכם. שידה מצוינת גם להצגת הבגדים שלך ולגרום להם להיראות מאורגנים יותר.

5. תהיו יצירתיים עם פתרונות אחסון

אם אתה מרגיש יצירתי, יש מגוון רחב של פתרונות אחסון יצירתיים שבהם תוכל להשתמש כדי לאחסן את הבגדים שלך ללא ארון. אתה יכול להשתמש במארגני נעליים תלויים לאחסון בגדים מקופלים, או שאתה יכול להשתמש בסלסילות תלויות לאחסון פריטים כמו כובעים וצעיפים.

6. הפק את המרב מהשטח שלך

כשזה מגיע לסידור הבגדים ללא ארון, חשוב להפיק את המרב מהחלל. נצל שטח אנכי על ידי תליית מדפים או ווים על הקיר. אתה יכול גם להשתמש ברהיטים לאחסון הבגדים שלך, כמו שידה או מסגרת מיטה עם מגירות.

7. שמור את זה מאורגן

המפתח לשמירה על הבגדים שלך מאורגנים ללא ארון הוא להישאר מאורגנים. הקפד לשמור את הבגדים שלך מקופלים ולהניח במקומות הנכונים. אתה יכול גם להשתמש בפחי אחסון ומיכלים כדי לשמור על הבגדים שלך מאורגנים וקל למצוא אותם.

8. השתמש בתוויות

תוויות הן דרך מצוינת לשמור על הבגדים שלך מאורגנים ללא ארון. אתה יכול להשתמש בתוויות כדי לזהות מה יש בכל מיכל אחסון או מיכל, או שאתה יכול להשתמש בתוויות כדי לזהות איזה סוג של בגדים יש בכל מגירה. תוויות יכולות גם לעזור לך למצוא פריטים במהירות ובקלות.

9. היו יצירתיים עם תצוגה

אם אין לך ארון, אתה עדיין יכול להציג את הבגדים שלך בצורה יצירתית. תלו מתלה בגדים או השתמשו בשידה כדי להציג את הבגדים שלכם. אתה יכול גם להשתמש במדפים או ווים לתליית פריטים כמו כובעים וצעיפים.

10. הפוך את זה לכיף

סידור הבגדים שלך ללא ארון לא חייב להיות מטלה. תהיו יצירתיים ותהנו עם זה! אתה יכול להשתמש בפחי אחסון צבעוניים או במיכלים כדי לעשות את זה יותר כיף, או שאתה יכול להשתמש בתוויות כיפיות כדי להקל על מציאת פריטים. סידור הבגדים שלך ללא ארון יכול להיות אתגר, אבל עם כמה פתרונות יצירתיים, אתה יכול לעשות את רוב החלל שלך ושמור על הבגדים שלך מאורגנים. השקיעו במתלה בגדים, השתמשו בחלל הקיר, נצלו אחסון מתחת למיטה, השתמשו בשידה, תהיו יצירתיים עם פתרונות אחסון, הפק את המיטב מהחלל שלכם, שמור אותו מאורגן, השתמש בתוויות, תהיו יצירתיים עם תצוגה והפקו אותו כֵּיף. בעזרת הטיפים האלה, תוכל לשמור על הבגדים שלך מאורגנים ולהפיק את המרב מהחלל שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן