דף הבית » הכי נצפים » כיצד למיין דואר ב-Gmail לפי תאריך

כיצד למיין דואר ב-Gmail לפי תאריך

כיצד למיין דואר ב-Gmail לפי תאריך

מה זה Gmail?

Gmail הוא שירות דוא"ל חינמי שפותח על ידי גוגל. הוא הושק בשנת 2004 ומאז הפך לאחד משירותי האימייל הפופולריים בעולם. Gmail מציע למשתמשים מגוון תכונות, כולל היכולת למיין דואר לפי תאריך.

כיצד למיין דואר ב-Gmail לפי תאריך

מיון דואר ב-Gmail לפי תאריך הוא תהליך פשוט. כדי להתחיל, פתח את חשבון Gmail שלך ולחץ על כפתור "עוד" בסרגל הצד השמאלי. פעולה זו תפתח תפריט נפתח עם מספר אפשרויות. בחר "תאריך" מהרשימה. לאחר שתבחר באפשרות "תאריך", תוצג בפניך רשימה של הודעות דוא"ל ממוינות לפי תאריך. תוכל לצמצם עוד יותר את הרשימה על ידי בחירת טווח תאריכים ספציפי. כדי לעשות זאת, לחץ על התפריט הנפתח "תאריך" ובחר את הטווח הרצוי.

יתרונות מיון דואר לפי תאריך

למיון דואר לפי תאריך יש מספר יתרונות. בתור התחלה, זה מקל על מציאת מיילים מתקופת זמן מסוימת. זה שימושי במיוחד אם אתה מחפש אימיילים מחודש או שנה מסוימים. מיון דואר לפי תאריך גם מקל על מחיקת אימיילים ישנים. זה יכול לעזור לך לשמור על תיבת הדואר הנכנס שלך מסודרת ולפנות מקום לאימיילים חדשים.

כיצד למיין דואר ב-Gmail לפי שולח

אם תרצה למיין את הדואר שלך לפי שולח, פתח את חשבון Gmail שלך ולחץ על הלחצן "עוד" בסרגל הצד השמאלי. פעולה זו תפתח תפריט נפתח עם מספר אפשרויות. בחר "שולח" מהרשימה. לאחר שתבחר באפשרות "שולח", תוצג בפניך רשימה של הודעות דוא"ל ממוינות לפי שולח. אתה יכול לצמצם עוד יותר את הרשימה על ידי בחירת שולח ספציפי. כדי לעשות זאת, לחץ על התפריט הנפתח "שולח" ובחר את השולח הרצוי.

יתרונות מיון דואר לפי שולח

למיון דואר לפי שולח יש מספר יתרונות. בתור התחלה, זה מקל על מציאת מיילים משולח ספציפי. זה שימושי במיוחד אם אתה מחפש אימיילים מאדם או חברה מסוימים. מיון דואר לפי שולח גם מקל על מחיקת דואר אלקטרוני משולח ספציפי. זה יכול לעזור לך לשמור על תיבת הדואר הנכנס שלך מסודרת ולפנות מקום לאימיילים חדשים.

כיצד למיין דואר ב-Gmail לפי נושא

אם תרצה למיין את הדואר שלך לפי נושא, פתח את חשבון Gmail שלך ולחץ על הלחצן "עוד" בסרגל הצד השמאלי. פעולה זו תפתח תפריט נפתח עם מספר אפשרויות. בחר "נושא" מהרשימה. לאחר שתבחר באפשרות "נושא", תוצג בפניך רשימה של הודעות דוא"ל ממוינות לפי נושא. אתה יכול לצמצם עוד יותר את הרשימה על ידי בחירת נושא ספציפי. לשם כך, לחץ על התפריט הנפתח "נושא" ובחר את הנושא הרצוי.

יתרונות מיון דואר לפי נושא

למיון דואר לפי נושא יש כמה יתרונות. בתור התחלה, זה מקל על מציאת מיילים עם נושא ספציפי. זה שימושי במיוחד אם אתה מחפש הודעות דוא"ל על נושא מסוים. מיון דואר לפי נושא גם מקל על מחיקת הודעות דוא"ל עם נושא ספציפי. זה יכול לעזור לך לשמור על תיבת הדואר הנכנס שלך מסודרת ולפנות מקום לאימיילים חדשים.

השוואה מהירה

שיטת מיון יתרונות
לפי תאריך קל יותר למצוא מיילים מתקופת זמן מסוימת; קל יותר למחוק מיילים ישנים
מאת השולח קל יותר למצוא מיילים משולח ספציפי; קל יותר למחוק מיילים משולח ספציפי
לפי נושא קל יותר למצוא מיילים עם נושא ספציפי; קל יותר למחוק אימיילים עם נושא ספציפי

מיון דואר ב-Gmail הוא דרך מצוינת לשמור על תיבת הדואר הנכנס שלך מסודרת ולהקל על מציאת דואר אלקטרוני. בין אם אתה ממיין לפי תאריך, שולח או נושא, התהליך פשוט וברור. בכמה לחיצות בלבד, תוכל למיין במהירות ובקלות את הדואר שלך ב-Gmail. למידע נוסף על מיון דואר ב-Gmail, בדוק את הסרטון המועיל הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן