דף הבית » הכי נצפים » איך לארגן מזווה

איך לארגן מזווה

איך לארגן מזווה

מה אתה צריך כדי לארגן מזווה

ארגון מזווה יכול להיות משימה מרתיעה, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, זה יכול להיות משב רוח. לפני שתתחיל לארגן, עליך לוודא שיש לך את הכלים והציוד הנכונים. להלן הדברים החיוניים שאתה צריך כדי לארגן מזווה:

  • סלים או פחים
  • תוויות
  • סולם מדרגות
  • שואב אבק
  • יעה ומברשת
  • מטלית לחה
  • עט סימון

שלבים לארגון מזווה

ארגון מזווה יכול להיות משימה שלוקחת זמן, אך עם השלבים הנכונים, ניתן לבצע אותה במהירות ובקלות. להלן השלבים שעליך לנקוט כדי לארגן מזווה:

שלב 1: רוקן את המזווה

הצעד הראשון לארגון המזווה הוא לרוקן אותו לחלוטין. זה ייתן לך לוח ריק לעבוד איתו ויקל לראות מה יש לך ומה צריך לזרוק.

שלב 2: מיין והשלך

לאחר שרוקנתם את המזווה, הגיע הזמן להתחיל במיון. הפרד את הפריטים לקטגוריות כגון שימורים, מוצרים יבשים, חטיפים וכו'. בזמן שאתה ממיין, השלך פריטים שפג תוקפם או פגומים.

שלב 3: נקה ושאב אבק

לאחר מיון וזרקתם, הגיע הזמן לנקות. השתמש במטלית לחה כדי לנגב את המדפים ובשואב אבק כדי להיפטר מאבק או פירורים.

שלב 4: ארגן ותווית

עכשיו כשהמזווה שלכם נקי, הגיע הזמן להתחיל להתארגן. השתמשו בסלים או בפחים כדי לאחסן פריטים דומים יחד והשתמשו בתוויות כדי לזהות בבירור מה יש בכל סל. זה יקל על מציאת פריטים כאשר אתה צריך אותם.

טיפים לארגון מזווה

ארגון מזווה יכול להיות משימה מרתיעה, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, זה יכול להיות משב רוח. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לארגן מזווה:

טיפ 1: השתמש במיכלים שקופים

שימוש במיכלים שקופים היא דרך מצוינת לשמור על ארגון המזווה שלך. מיכלים שקופים מאפשרים לראות בקלות מה יש בפנים מבלי לפתוח אותם.

טיפ 2: נצל את המרחב האנכי

אם יש לכם מזווה קטן, חשוב לנצל את החלל האנכי. השתמש בסולם מדרגות כדי להגיע למדפים העליונים והשתמש בסלים או בפחים לאחסון פריטים על המדפים.

טיפ 3: השתמש בתוויות

תוויות הן דרך מצוינת לארגן את המזווה שלך. סמן כל סל או פח עם התכולה כך שתוכל למצוא בקלות את מה שאתה צריך.

טיפ 4: שמור רשימת קניות

שמירה על רשימת קניות היא דרך מצוינת לוודא שתמיד יש לך את הפריטים שאתה צריך במזווה שלך. רשום את הפריטים שאתה צריך לקנות וסמן אותם תוך כדי.

סיכום

ארגון מזווה יכול להיות משימה מרתיעה, אבל עם הטיפים והטריקים הנכונים, זה יכול להיות משב רוח. עם השלבים והטיפים הפשוטים האלה, אתה יכול בקלות לארגן את המזווה שלך ולשמור אותו מאורגן. לטיפים וטריקים נוספים כיצד לארגן מזווה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן