דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן Windows בחינם
כיצד לתקן Windows בחינם

כיצד לתקן Windows בחינם

מהו תיקון Windows?

תיקון Windows הוא תהליך של תיקון שגיאות מערכת ההפעלה של Windows, קריסות ובעיות אחרות. ניתן לעשות זאת באופן ידני או בעזרת כלי תוכנה חינמיים. במאמר זה, נדון בכלי התיקון החינמיים הטובים ביותר של Windows וכיצד להשתמש בהם.

1. שחזור מערכת

שחזור מערכת הוא כלי מובנה ב-Windows המאפשר לך לשחזר את המחשב למצב קודם. ניתן להשתמש בו כדי לתקן שגיאות, קריסות ובעיות אחרות. כדי להשתמש בשחזור מערכת, פתח את לוח הבקרה ובחר "מערכת ואבטחה". לאחר מכן, לחץ על "מערכת" ובחר "הגנה על מערכת". בחר "שחזור מערכת" ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

2. אבחון זיכרון של Windows

Windows Memory Diagnostic הוא כלי חינמי שבודק את זיכרון המחשב שלך לאיתור שגיאות. כדי להשתמש בו, פתח את לוח הבקרה ובחר "מערכת ואבטחה". לאחר מכן, לחץ על "מערכת" ובחר "הגדרות מערכת מתקדמות". בחר "אתחול ושחזור" ולאחר מכן לחץ על "הגדרות". בחר "אתחול אבחון" ולאחר מכן לחץ על "אישור".

3. Windows Update

Windows Update הוא כלי חינמי המאפשר לך להוריד ולהתקין את העדכונים האחרונים עבור Windows. כדי להשתמש בו, פתח את לוח הבקרה ובחר "Windows Update". לחץ על "חפש עדכונים" ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

4. בודק קבצי מערכת

בודק קבצי מערכת הוא כלי חינמי שסורק את המחשב שלך לאיתור קבצי מערכת פגומים ומחליף אותם בגרסאות עובדות. כדי להשתמש בו, פתח את שורת הפקודה (הפעל כמנהל) והקלד "sfc /scannow".

סיכום

אלו הם כלי התיקון החינמיים הטובים ביותר של Windows וכיצד להשתמש בהם. עם הכלים האלה, אתה יכול בקלות לתקן את Windows בחינם.

תוכן העניינים

כְּלִי תיאור
שחזור מערכת שחזר את המחשב למצב קודם
אבחון זיכרון של Windows בדוק אם יש שגיאות בזיכרון המחשב
עדכון חלונות הורד והתקן את העדכונים האחרונים עבור Windows
בודק קבצי מערכת סרוק את המחשב שלך לאיתור קבצי מערכת פגומים

משאבים נוספים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן