דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן שקעים בגלשן
כיצד לתקן שקעים בגלשן

כיצד לתקן שקעים בגלשן

מה אתה צריך

  • נייר זכוכית
  • שרף אפוקסי
  • כוס ערבוב
  • מקל ערבוב
  • ניילון נצמד
  • אקדח חום

שלבים לתיקון שקע בגלשן

שלב 1: שיוף את השקע

השלב הראשון הוא לשייף את השקע עם נייר זכוכית בגריס בינוני. זה יעזור להסיר את כל הקצוות הגסים ולהפוך את פני השקע לחלקים. הקפידו לשייף גם את האזור סביב השקע. זה יעזור להבטיח שהשרף האפוקסי יידבק כראוי.

שלב 2: הכן את שרף האפוקסי

לאחר שיוף האזור, תצטרך להכין את שרף האפוקסי. מערבבים את שרף האפוקסי לפי הוראות היצרן. הקפידו לערבב אותו היטב, כי זה יבטיח שהוא ייצמד כמו שצריך לגלשן.

שלב 3: החל את שרף האפוקסי

לאחר שרף האפוקסי מעורבב, אתה יכול למרוח אותו על השקע. הקפידו לפזר אותו באופן שווה על כל האזור. אתה יכול להשתמש במקל ערבוב כדי לעזור לפזר אותו. לאחר מריחת שרף האפוקסי, כסו את האזור בחתיכת ניילון נצמד. זה יעזור להבטיח ששרף האפוקסי לא יתייבש מהר מדי.

שלב 4: השתמש באקדח חום

לאחר מריחת שרף האפוקסי, תצטרך להשתמש באקדח חום כדי לרפא את השרף. הקפד להזיז את אקדח החום בתנועה מעגלית על האזור. זה יעזור להבטיח שהשרף האפוקסי יידבק כראוי. הקפד לשמור על תנועה של אקדח החום כדי למנוע התחממות יתר של האזור.

שלב 5: שיוף את האזור שוב

לאחר שרף האפוקסי מתרפא, תצטרך לשייף את האזור שוב. זה יעזור להבטיח ששטח השקע חלק. השתמש בנייר זכוכית עדין עבור שלב זה. לאחר שיוף האזור, ניתן למרוח שכבת שעווה על האזור כדי לסייע בהגנה עליו.

סיכום

תיקון שקע בגלשן יכול להיות תהליך פשוט אם יש לכם את הכלים והחומרים הנכונים. הקפד לבצע את השלבים המפורטים לעיל כדי להבטיח שהתיקון נעשה כראוי. אם נעשה כהלכה, התיקון אמור להימשך זמן רב.

למידע נוסף על תיקון גלשנים, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן