דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן שכבת-על מסך
כיצד לתקן שכבת-על מסך

כיצד לתקן שכבת-על מסך

מהי שכבת מסך?

שכבת מסך היא תכונה במכשירי אנדרואיד המאפשרת לאפליקציות לצייר מעל אפליקציות אחרות. זה יכול להיות שימושי עבור אפליקציות מסוימות, כמו ראשי צ'אט ב-Facebook Messenger, אבל זה יכול להיות גם מטרד אם זה מונע ממך להשתמש במכשיר שלך.

כיצד לתקן שכבת-על מסך

אם אתה נתקל בבעיות עם שכבת-על מסך, הנה כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לתקן את זה:

1. השבת שכבת-על מסך

הצעד הראשון הוא להשבית את שכבת-העל של המסך. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > אפליקציות > הגדר אפליקציות > צייר מעל אפליקציות אחרות. כאן תראה רשימה של אפליקציות שיש להן הרשאה לצייר מעל אפליקציות אחרות. כל שעליך לעשות הוא להשבית את האפליקציות שאינך רוצה לקבל את ההרשאה הזו.

2. עדכן את האפליקציות שלך

השלב הבא הוא לעדכן את כל האפליקציות שיש להן הרשאה לצייר מעל אפליקציות אחרות. כדי לעשות זאת, עבור אל חנות Google Play, בחר את האפליקציות והמשחקים שלי ולאחר מכן בחר עדכן הכל. זה יבטיח שכל האפליקציות שלך מעודכנות ולא יגרמו לבעיות כלשהן.

3. הסר התקנה של אפליקציות בעייתיות

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם שכבת-על מסך, ייתכן שתצטרך להסיר את ההתקנה של אפליקציות שגורמות לבעיה. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > אפליקציות > כל האפליקציות. כאן תראה רשימה של כל האפליקציות במכשיר שלך. פשוט בחר את האפליקציה שברצונך להסיר, ולאחר מכן בחר הסר התקנה.

סיכום

תיקון שכבת מסך הוא תהליך פשוט שניתן לבצע בכמה שלבים. ראשית, השבת את שכבת-העל המסך בהגדרות. לאחר מכן, עדכן את כל האפליקציות שיש להן הרשאה לצייר מעל אפליקציות אחרות. לבסוף, הסר את ההתקנה של אפליקציות שעלולות לגרום לבעיה. על ידי ביצוע השלבים הבאים, תוכל לתקן בקלות שכבת מסך במכשיר האנדרואיד שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן