דף הבית » הכי נצפים » כיצד לתקן מסך מחשב שרוף
כיצד לתקן מסך מחשב שרוף

כיצד לתקן מסך מחשב שרוף

מבוא

מסך מחשב שרוף יכול להוות אי נוחות גדולה. זה יכול להקשות על עבודה או משחק במחשב, וזה יכול להיות תיקון יקר. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לתקן מסך מחשב שרוף. במאמר זה נדון בגורמים למסך שרוף וכיצד לתקן אותו.

מה גורם למסך מחשב שרוף?

מסך מחשב שרוף נגרם בדרך כלל מבעיית חומרה. זה יכול לנבוע מכרטיס מסך פגום, צג פגום או ספק כוח פגום. זה יכול להיגרם גם על ידי נחשול חשמלי או הפסקת חשמל. במקרים מסוימים, הסיבה למסך מחשב שרוף אינה ידועה.

בדיקת נחשול חשמלי

השלב הראשון באבחון מסך מחשב שרוף הוא בדיקת נחשול חשמלי. אם היה נחשול חשמלי, הוא עלול לגרום לנזק לצג או לכרטיס המסך. כדי לבדוק נחשול חשמלי, חפש סימני נזק כלשהם בכבל החשמל או בצג עצמו. אם יש נזק גלוי, סביר להניח שהנחשול גרם למסך השרוף.

בדיקת כרטיס המסך

אם נראה כי כבל החשמל והצג במצב תקין, השלב הבא הוא בדיקת כרטיס המסך. לשם כך, תצטרך להסיר את כרטיס המסך מהמחשב ולבדוק אותו באמצעות בודק כרטיסי מסך. אם כרטיס המסך פגום, יהיה צורך להחליף אותו.

החלפת הצג

אם כרטיס המסך במצב טוב, השלב הבא הוא החלפת הצג. זהו תהליך פשוט יחסית, אך הוא עשוי להיות יקר. לפני החלפת הצג, חשוב לוודא שכבל החשמל וכרטיס המסך תקינים. אם אחד מהרכיבים הללו פגום, יהיה צורך להחליף אותם גם כן.

סיכום

מסך מחשב שרוף יכול להוות אי נוחות גדולה, אך ניתן לתקן אותו. הצעד הראשון הוא בדיקת נחשול חשמלי, ולאחר מכן בדוק את כרטיס המסך. אם כרטיס המסך במצב טוב, השלב הבא הוא החלפת הצג. אם אתה זקוק לעזרה באחד מהשלבים האלה, יש הרבה מדריכים מועילים ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן