דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן סתימה בשירותים

כיצד לתקן סתימה בשירותים

כיצד לתקן סתימה בשירותים

כיצד לתקן סתימה בשירותים

אסלה חסומה יכולה להוות מטרד של ממש, אבל למרבה המזל זו בדרך כלל בעיה שקל יחסית לתקן. במאמר זה, נסביר כיצד לבטל חסימה של אסלה ונספק מספר טיפים שיעזרו לך למנוע סתימות בעתיד.

מה גורם לסתימות בשירותים?

סתימות בשירותים נגרמות בדרך כלל מחפצים שאסור לשטוף באסלה. זה כולל פריטים כמו מוצרים סניטריים, מגבונים לתינוקות, צמר גפן ואפילו צעצועים. גם אם הפריט מסומן כ'ניתן לשטיפה', עדיף להימנע מלשטוף אותו באסלה מכיוון שהוא עדיין עלול לגרום לסתימה.

איך לבטל חסימה של שירותים

אם יש לך אסלה חסומה, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לסגור את אספקת המים. זה ימנע מהאסלה לעלות על גדותיו. ברגע שאספקת המים מנותקת, אתה יכול להתחיל לבטל את חסימת האסלה.

הדרך הנפוצה ביותר לפתיחת חסימת אסלה היא שימוש בבוכנה. הנח את הבוכנה מעל חור האסלה ודחוף כלפי מטה בחוזקה. ייתכן שיהיה עליך לחזור על פעולה זו מספר פעמים לפני ניקוי החסימה. אם הבוכנה לא עובדת, אתה יכול לנסות להשתמש במקדחה לשירותים. זהו כלי ארוך וגמיש שניתן להשתמש בו כדי להסיר את החסימה.

אם הסתימה עדיין לא נפתרה, ייתכן שיהיה עליך לקרוא לאינסטלטור. אינסטלטור יוכל להשתמש בכלים מומחים כדי להסיר את הסתימה ולהחזיר את השירותים שלך לעבודה.

כיצד למנוע סתימות בשירותים

הדרך הטובה ביותר למנוע סתימות בשירותים היא לשטוף רק נייר טואלט באסלה. לעולם אל תשטוף שום דבר אחר, גם אם הוא מסומן כ'ניתן לשטיפה'. כדאי גם להימנע משפיכת שומן או שמן לכיור מכיוון שהדבר עלול לגרום לסתימות בצנרת.

אם יש לכם בור ספיגה, חשוב לבצע טיפול קבוע. זה יעזור לשמור על המיכל במצב טוב ולמנוע חסימות.

לבסוף, מומלץ לבדוק באופן קבוע את השירותים שלכם לאיתור סימני סתימות. אם אתה מבחין בסימנים כלשהם של סתימה, כגון אסלה מתנקזת לאט, עליך לנקוט מיד בפעולה כדי למנוע את הפיכתה לבעיה גדולה יותר.

על ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול לעזור לשמור על השירותים שלך במצב תקין ולמנוע סתימות.

למידע נוסף על איך לתקן סתימה בשירותים, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן