דף הבית » טופ 10 » כיצד לתקן סמלי שולחן עבודה הפוך
כיצד לתקן סמלי שולחן עבודה הפוך

כיצד לתקן סמלי שולחן עבודה הפוך

מה גורם לסמלים הפוכים בשולחן העבודה?

סמלים הפוכים בשולחן העבודה יכולים להיגרם ממספר בעיות שונות. זה יכול לנבוע מבעיית מנהל התקן גרפית, עדכון של Windows או וירוס. זה יכול להיגרם גם מחוסר יישור של סמלי שולחן העבודה. לא משנה מה הסיבה, זה יכול להיות מתסכל לנסות להשתמש במחשב שלך כשהסמלים הפוכים.

כיצד לתקן סמלי שולחן עבודה הפוך

החדשות הטובות הן שקל יחסית לתקן סמלים הפוכים בשולחן העבודה. להלן כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להחזיר את הסמלים בשולחן העבודה שלך לסדר:

שלב 1: בדוק את מנהל ההתקן הגרפי שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק את מנהל ההתקן הגרפי שלך. אם יש לך מנהל התקן גרפי מיושן או פגום, ייתכן שהוא גורם לבעיה. כדי לבדוק את מנהל ההתקן הגרפי שלך, עבור אל מנהל ההתקנים, בחר מתאמי תצוגה ולאחר מכן בחר את כרטיס המסך שלך. לחץ לחיצה ימנית עליו ובחר עדכן מנהל התקן. אם יש עדכון זמין, התקן אותו ואז הפעל מחדש את המחשב.

שלב 2: בדוק אם קיימים עדכוני Windows

השלב הבא הוא בדיקת עדכוני Windows. ייתכן שעדכון אחרון של Windows יכול לגרום לבעיה. כדי לחפש עדכונים, עבור לתפריט התחל ובחר הגדרות. לאחר מכן בחר עדכון ואבטחה ולחץ על בדוק עדכונים. התקן את כל העדכונים הזמינים ולאחר מכן הפעל מחדש את המחשב.

שלב 3: סרוק לאיתור וירוסים

השלב השלישי הוא לסרוק את המחשב שלך לאיתור וירוסים. אם יש לך וירוס במחשב שלך, יכול להיות שהוא גורם לבעיה. כדי לסרוק וירוסים, אתה יכול להשתמש בתוכנת אנטי וירוס מוכרת. הפעל סריקת מערכת מלאה והסר את כל הווירוסים שנמצאו.

שלב 4: יישר את הסמלים שלך

השלב הרביעי הוא ליישר את הסמלים שלך. אם הסמלים שלך לא מיושרים, זה יכול לגרום להם להופיע הפוך. כדי ליישר את הסמלים שלך, לחץ לחיצה ימנית על שולחן העבודה שלך ובחר הצג. לאחר מכן בחר ב-Auto Arrange Icons והסמלים שלך אמורים לחזור להיות מסודרים.

סיכום

סמלים הפוכים בשולחן העבודה יכולים להיות בעיה מתסכלת, אבל קל יחסית לתקן. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל להחזיר את הסמלים שלך לסדר תוך זמן קצר. בהצלחה!

שולחן

שלב תיאור
שלב 1 בדוק את מנהל ההתקן הגרפי שלך
שלב 2 בדוק אם קיימים עדכוני Windows
שלב 3 סרוק לאיתור וירוסים
שלב 4 יישר את הסמלים שלך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן