דף הבית » טופ 10 » כיצד לסדר סמלים הפוכים במחשב

כיצד לסדר סמלים הפוכים במחשב

כיצד לסדר סמלים הפוכים במחשב

כיצד לסדר סמלים הפוכים במחשב

האם נתקלת פעם במצב שבו ראית סמלים הפוכים במחשב שלך? זה יכול להיות די מבלבל ומתסכל, במיוחד אם אתה לא יודע איך לתקן את זה. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לסדר סמלים הפוכים במחשב שלך.

בדוק את הגדרות המקלדת שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את הגדרות המקלדת שלך. אם הסמלים ההפוכים נגרמים על ידי מקלדת שגויה, תוכל לפתור את הבעיה בקלות על ידי שינוי ההגדרות. כדי לעשות זאת, עבור ללוח הבקרה ובחר "מקלדת". משם, תוכל להתאים את ההגדרות כדי לוודא שהסמלים מוצגים כהלכה.

בדוק את הגדרות התצוגה שלך

אם הסמלים ההפוכים נגרמים על ידי תצוגה שגויה, אתה יכול גם להתאים את ההגדרות כדי לתקן את הבעיה. כדי לעשות זאת, עבור ללוח הבקרה ובחר "תצוגה". משם, תוכל להתאים את ההגדרות כדי לוודא שהסמלים מוצגים כהלכה.

בדוק את הגדרות הגופן שלך

אם הסמלים ההפוכים נגרמים על ידי גופן שתצורה שגויה, תוכל גם להתאים את ההגדרות כדי לתקן את הבעיה. כדי לעשות זאת, עבור ללוח הבקרה ובחר "גופנים". משם, תוכל להתאים את ההגדרות כדי לוודא שהסמלים מוצגים כהלכה.

בדוק את מערכת ההפעלה שלך

אם הסמלים ההפוכים נגרמים ממערכת הפעלה שגויה, תוכל גם להתאים את ההגדרות כדי לתקן את הבעיה. כדי לעשות זאת, עבור ללוח הבקרה ובחר "מערכת". משם, תוכל להתאים את ההגדרות כדי לוודא שהסמלים מוצגים כהלכה.

השוואה מהירה

נושא פִּתָרוֹן
מקלדת שגויה התאם את הגדרות המקלדת
תצוגה שגויה התאם את הגדרות התצוגה
גופן שגוי התאם את הגדרות הגופן
מערכת הפעלה שגויה התאם את הגדרות מערכת ההפעלה

סידור סמלים הפוכים במחשב יכול להיות משימה מרתיעה, אבל זה לא חייב להיות. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לתקן את הבעיה בקלות ולחזור לעבודה. אז, בפעם הבאה שאתה נתקל בסמלים הפוכים במחשב שלך, אל תיבהל. פשוט הקדישו כמה רגעים לכוונון ההגדרות ותחזרו למסלול תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן