דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן מחשב נייד איטי – מדריך שלב אחר שלב
כיצד לתקן מחשב נייד איטי - מדריך שלב אחר שלב

כיצד לתקן מחשב נייד איטי – מדריך שלב אחר שלב

שלב 1: בדוק את שטח הכונן הקשיח שלך

הצעד הראשון לתיקון מחשב נייד איטי הוא לבדוק את שטח הכונן הקשיח שלך. אם הכונן הקשיח שלך כמעט מלא, זה יכול להאט את המחשב הנייד שלך באופן משמעותי. כדי לבדוק את שטח הכונן הקשיח שלך, פתח את סייר הקבצים במחשב הנייד שלך והסתכל בפינה השמאלית התחתונה. זה יגיד לך כמה מקום פנוי פנוי. אם יש לך פחות מ-10 ג'יגה-בייט של שטח פנוי, עליך לשקול לפנות מקום.

שלב 2: הסר את ההתקנה של תוכניות מיותרות

השלב הבא לתיקון מחשב נייד איטי הוא הסרת התקנה של תוכניות מיותרות. עבור ללוח הבקרה וחפש את הקטע "תוכניות ותכונות". כאן תוכל לצפות בכל התוכניות המותקנות במחשב הנייד שלך. אם אתה רואה תוכניות שאינך צריך, עליך להסיר אותן.

שלב 3: עדכן את מערכת ההפעלה שלך

הצעד השלישי לתיקון מחשב נייד איטי הוא לוודא שמערכת ההפעלה שלך מעודכנת. מערכות הפעלה מיושנות עלולות לגרום למחשב הנייד שלך להיות איטי ולא מגיב. כדי לעדכן את מערכת ההפעלה שלך, עבור לאפליקציית ההגדרות וחפש את הקטע "עדכונים ואבטחה". כאן תוכל לבדוק אם יש עדכונים זמינים ולהתקין אותם.

שלב 4: נקה את הדפדפן שלך

השלב הרביעי לתיקון מחשב נייד איטי הוא לנקות את הדפדפן שלך. דפדפנים יכולים להיות איטיים ולא מגיבים אם הם מלאים ביותר מדי כרטיסיות והרחבות. כדי לנקות את הדפדפן שלך, פתח אותו וחפש את הקטע "הגדרות". כאן, אתה יכול להשבית את כל הרחבות מיותרות ולמחוק את כל הכרטיסיות המיותרות.

שלב 5: הפעל סריקה

השלב החמישי לתיקון מחשב נייד איטי הוא הפעלת סריקה. סריקות יכולות לזהות בעיות פוטנציאליות שעלולות לגרום למחשב הנייד שלך להיות איטי. כדי להפעיל סריקה, פתח את מרכז האבטחה של Windows Defender וחפש את הלחצן "סרוק עכשיו". כאן, אתה יכול להפעיל סריקה מהירה או סריקה מלאה בהתאם לצרכים שלך.

שלב 6: השבת תוכניות אתחול מיותרות

השלב השישי לתיקון מחשב נייד איטי הוא להשבית את כל תוכניות האתחול המיותרות. תוכניות הפעלה הן תוכניות הפועלות באופן אוטומטי כאשר אתה מפעיל את המחשב הנייד. תוכניות אלה עלולות לגרום למחשב הנייד שלך להיות איטי ולא מגיב. כדי להשבית תוכניות אתחול, פתח את מנהל המשימות וחפש את הכרטיסייה "אתחול". כאן, אתה יכול להשבית את כל התוכנות המיותרות.

טיפים להאצת המחשב הנייד שלך

  • סגור את כל התוכניות המיותרות.
  • השבת את כל תוכניות האתחול המיותרות.
  • הסר את ההתקנה של תוכניות מיותרות.
  • עדכן את מערכת ההפעלה שלך.
  • נקה את הדפדפן שלך.
  • הפעל סריקה.

סיכום

תיקון מחשב נייד איטי יכול להיות משימה מרתיעה, אבל זה לא חייב להיות. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, תוכל לתקן בקלות מחשב נייד איטי. אם אתה צריך עזרה נוספת, אתה תמיד יכול לצפות במדריך ב- YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן