דף הבית » לא להאמין » כיצד לתקן לק C&39
כיצד לתקן לק C&39

כיצד לתקן לק C&39

מבוא

לק C&39 הוא דרך מצוינת להוסיף צבע לציפורניים שלך. עם זאת, כאשר זה מתחיל להישבר או להיסדק, זה יכול להיות קשה לתקן. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי שהציפורניים שלך ייראו מושלמות שוב. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לתקן לק C&39.

מה שאתה תצטרך

  • מסיר לק
  • פצירה
  • לק חדש C&39
  • מעיל עליון

שלב 1: הסר לק ישן

השלב הראשון בתיקון הלק C&39 הוא הסרת הלק הישן והסדוק. השתמשו בצמר גפן ומסיר לק כדי להסיר בעדינות את הלק הישן. היזהר לא לפגוע בציפורניים שלך בתהליך.

שלב 2: קובץ ציפורניים

לאחר שהסרת את הלק הישן, השתמש בפצירה כדי לטשטש את הקצוות הגסים. זה יעזור להבטיח שהלק החדש ייצמד לציפורניים שלך כמו שצריך.

שלב 3: מרחי לק חדש

לאחר שהציפורניים שלך מלוטשות וחלקות, זה הזמן למרוח את הלק החדש C&39. התחל במריחת שכבה דקה של הלק, הקפד לכסות את כל הציפורן. הניחו לשכבה הראשונה להתייבש לחלוטין לפני מריחת השכבה השנייה.

שלב 4: מריחת Top Coat

לאחר שהלק יבש לחלוטין, זה הזמן למרוח שכבת עליון. זה יעזור להגן על הלק ולגרום לו להימשך זמן רב יותר. אפשרו לשכבה העליונה להתייבש לחלוטין לפני שתגעו בציפורניים.

סיכום

תיקון לק C&39 קל עם הכלים והשלבים הנכונים. עם קצת סבלנות ותרגול, אתה יכול לגרום לציפורניים שלך להיראות מושלמות תוך זמן קצר. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה בנושא לק .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן