דף הבית » לא להאמין » איך לתקן את השיער שלך בלילה

איך לתקן את השיער שלך בלילה

איך לתקן את השיער שלך בלילה

מדוע חשוב לתקן את השיער בלילה

יום שיער טוב הוא אחת התחושות הטובות בעולם. אבל אם לא תקדישו זמן לסדר את השיער בלילה, תישארו עם בלגן בבוקר. לקחת את הזמן לסדר את השיער שלך בלילה יעזור לך להיראות במיטבך למחרת. הנה כמה טיפים איך לתקן את השיער שלך בלילה.

טיפים לתיקון השיער בלילה

1. צחצחו את השיער לפני השינה

צחצוח השיער לפני השינה חיוני לשמירה על בריאות השיער וללא סבוכים. התחל בקצוות השיער שלך והתקדם עד לשורשים. זה יעזור להפיץ את השמנים הטבעיים מהקרקפת שלך לקצוות השיער שלך.

2. השתמשו בציפית משי

שימוש בציפית משי יכול לעזור למנוע מהשיער שלך להסתבך ולהתקרר בזמן שאתה ישן. ציפיות משי עדינות יותר לשיער ולעור שלך מאשר ציפיות כותנה.

3. צמה את השיער שלך

שזירת השיער שלך לפני השינה היא דרך מצוינת למנוע ממנו להסתבך ולהתקרזל. אתה יכול לקלוע את השיער בצמה אחת או במספר צמות. אם יש לך שיער מתולתל, אתה יכול לנסות גם צמת אננס. זוהי צמה רפויה שתוכל לקשור בחלק העליון של הראש.

4. השתמשו בעניבת שיער

שימוש בקשירה לשיער הוא דרך מצוינת למנוע מהשיער שלך להסתבך ולהתקרזל בזמן שאתה ישן. אתה יכול להשתמש בסקרנצ'י או בעניבת שיער רגילה. הקפידו לקשור את השיער בצורה רופפת כדי שלא יגרום לשבירה.

5. השתמשו בכובע סאטן

שימוש בכובע סאטן הוא דרך מצוינת למנוע מהשיער שלך להסתבך ולהתקרזל בזמן שאתה ישן. כובעי סאטן נהדרים גם למניעת התייבשות השיער.

סיכום

תיקון השיער שלך בלילה חיוני ליום שיער טוב. לקחת את הזמן לצחצח את השיער, להשתמש בציפית משי, לקלוע את השיער, להשתמש בקשירה לשיער ולהשתמש בכובע סאטן יכול לעזור למנוע מהשיער שלך להסתבך ולהתקרזל בזמן שאתה ישן. למידע נוסף על איך לתקן את השיער בלילה, בדוק את הסרטון הזה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן