דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לתקן כתוביות ב-Gibberish BSPlayer
כיצד לתקן כתוביות ב-Gibberish BSPlayer

כיצד לתקן כתוביות ב-Gibberish BSPlayer

מבוא

כתוביות הן דרך מצוינת ליהנות מסרט או תוכנית טלוויזיה בשפה זרה. הם יכולים לשמש גם כדי לעזור לאנשים עם ליקויי שמיעה להבין את הנאמר. לרוע המזל, חלק מהמשתמשים דיווחו שהכתוביות שלהם ב-BSPlayer מגיעות כקשקוש. במדריך זה נראה לך כיצד לתקן בעיה זו ולחזור ליהנות מהסרטון שלך.

מה גורם לכתוביות להופיע כג'יבריש ב-BSPlayer?

ישנן מספר סיבות שונות לכך שכתוביות מופיעות כקשקוש ב-BSPlayer. הסיבה השכיחה ביותר היא קידוד כתוביות שגוי. כאשר כתוביות מקודדות בפורמט שגוי, הן יכולות להופיע כג'יבריש. סיבה אפשרית נוספת היא קובץ כתוביות פגום. אם קובץ הכתוביות פגום, BSPlayer לא יוכל לקרוא אותו כראוי.

כיצד לתקן כתוביות ב-Gibberish BSPlayer

בדוק את הקידוד של קובץ הכתוביות

השלב הראשון בתיקון כתוביות ג'יבריש ב-BSPlayer הוא לבדוק את הקידוד של קובץ הכתוביות. כדי לעשות זאת, פתח את קובץ הכתוביות בעורך טקסט. אם הטקסט מוצג כהלכה, הקידוד נכון וככל הנראה הבעיה נגרמת על ידי קובץ כתוביות פגום. אם הטקסט אינו מוצג כהלכה, הקידוד שגוי ותצטרך לשנות אותו.

שנה את הקידוד של קובץ הכתוביות

אם הקידוד של קובץ הכתוביות שגוי, יהיה עליך לשנות אותו. לשם כך, פתחו את קובץ הכתוביות בעורך טקסט ובחרו באפשרות "שמור בשם". בחלון "שמור בשם", בחר את הקידוד הנכון מהתפריט הנפתח. לאחר שינוי הקידוד, שמור את הקובץ ונסה להפעיל אותו שוב ב-BSPlayer.

בדוק אם יש שגיאות בקובץ הכתוביות

אם שינוי הקידוד לא פותר את הבעיה, ייתכן שקובץ הכתוביות פגום. כדי לבדוק אם יש שגיאות, פתח את קובץ הכתוביות בעורך טקסט וחפש שגיאות או שגיאות הקלדה. אם נמצאו שגיאות כלשהן, תקן אותן ושמור את הקובץ. לאחר מכן נסה לשחק אותו שוב ב-BSPlayer.

הורד קובץ כתוביות חדש

אם קובץ הכתוביות עדיין לא פועל כהלכה, ייתכן שיהיה עליך להוריד קובץ חדש. לשם כך, חפשו את הסרט או תוכנית הטלוויזיה בה אתם מנסים לצפות וחפשו קובץ כתוביות התואם לגרסה בה אתם צופים. לאחר שמצאת קובץ כתוביות, הורד אותו ונסה לשחק אותו ב-BSPlayer.

סיכום

כתוביות שמופיעות כג'יבריש ב-BSPlayer יכולות להיות בעיה מתסכלת להתמודד איתה. למרבה המזל, זה בדרך כלל תיקון קל. במדריך זה, הראינו לכם כיצד לבדוק את הקידוד של קובץ הכתוביות, לשנות את הקידוד, לבדוק אם יש שגיאות בקובץ הכתוביות ולהוריד קובץ כתוביות חדש. עם השלבים האלה, אתה אמור להיות מסוגל לגרום לכתוביות שלך לעבוד כהלכה תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן