דף הבית » הכי חם » כיצד לתקן טלפון שהמסך שלו תקוע
כיצד לתקן טלפון שהמסך שלו תקוע

כיצד לתקן טלפון שהמסך שלו תקוע

מבוא

להחזיק טלפון שהמסך שלו תקוע יכול להיות טרחה אמיתית. זה יכול למנוע ממך לגשת לאפליקציות שלך, לבצע שיחות ואפילו לשלוח הודעות. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לתקן בעיה זו.

שלבים לתיקון טלפון שהמסך שלו תקוע

שלב 1: הפעל מחדש את הטלפון

הצעד הראשון שאתה צריך לעשות הוא להפעיל מחדש את הטלפון שלך. זה יכול לעזור לאפס את המערכת ועשוי לעזור לתקן את הבעיה. כדי להפעיל מחדש את הטלפון, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד שהמכשיר ייכבה. לאחר שהוא נכבה, לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל אותו מחדש.

שלב 2: הסר את הסוללה

אם הפעלה מחדש של הטלפון לא עובדת, השלב הבא הוא להסיר את הסוללה. זה קצת יותר קשה מהפעלה מחדש של הטלפון, אבל זה יכול לעזור לתקן את הבעיה. כדי להסיר את הסוללה, תצטרך לאתר את דלת הסוללה, שבדרך כלל ממוקמת בגב הטלפון. לאחר מכן, השתמש במברג כדי להסיר את הברגים שמחזיקים את הדלת במקומה. לאחר הסרת הברגים, אתה יכול להסיר בזהירות את הסוללה מהטלפון.

שלב 3: נקה את המסך

השלב הבא הוא ניקוי המסך. זה יכול לעזור לנקות לכלוך או פסולת שעשויים למנוע מהמסך לפעול כראוי. כדי לנקות את המסך, השתמש במטלית רכה נטולת מוך וקצת אלכוהול. נגב בעדינות את המסך עם המטלית, הקפד להימנע מקרצוף קשה.

שלב 4: החלף את הסוללה

לאחר שהמסך נקי, ניתן להחליף את הסוללה. הקפד ליישר את הסוללה בצורה נכונה ולאחר מכן השתמש בברגים כדי להדק אותה למקומה. לאחר שהסוללה מוכנסת, לחץ על לחצן ההפעלה כדי להפעיל מחדש את הטלפון.

סיכום

תיקון טלפון שהמסך שלו תקוע הוא תהליך פשוט יחסית. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להחזיר את הטלפון שלך למצב תקין תוך זמן קצר. עם זאת, אם הבעיה נמשכת, ייתכן שתצטרך לקחת את הטלפון שלך לחנות תיקונים לקבלת סיוע נוסף. למידע נוסף, צפה בסרטון המועיל הזה: כיצד לתקן טלפון שהמסך שלו תקוע .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן