דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן טלפון שהבהירות שלו נהרסה
כיצד לתקן טלפון שהבהירות שלו נהרסה

כיצד לתקן טלפון שהבהירות שלו נהרסה

מבוא

יש לך טלפון שהבהירות שלו נהרסה? ייתכן שיהיה לך קשה לראות את מסך הטלפון שלך באור בהיר. למרבה המזל, יש כמה דרכים קלות לתקן טלפון שהבהירות שלו נהרסה. במאמר זה, נדון כיצד לתקן טלפון שהבהירות שלו נהרסה.

בדוק את הגדרות הבהירות

הדבר הראשון שעליך לעשות כשמנסים לתקן טלפון שהבהירות שלו נהרסה הוא לבדוק את הגדרות הבהירות. לרוב הטלפונים יש מחוון בהירות שניתן לכוונן כדי להפוך את המסך לבהיר יותר או עמום יותר. אם הבהירות מוגדרת נמוכה מדי, זה יכול להקשות על ראיית המסך באור בהיר. כדי להתאים את הבהירות, עבור להגדרות הטלפון שלך וחפש את קטע התצוגה או הבהירות.

נקה את המסך

דרך נוספת לתקן טלפון שהבהירות שלו נהרסה היא לנקות את המסך. אבק, לכלוך וטביעות אצבע יכולים כולם להפחית את בהירות המסך. לניקוי המסך, השתמש במטלית רכה ונטולת מוך ובתמיסת ניקוי עדינה. נגב בעדינות את המסך בתנועה מעגלית כדי להסיר לכלוך או פסולת.

השתמש במגן מסך

אם ברצונך למנוע מהמסך של הטלפון שלך להיות עמום ועמום בעתיד, כדאי לשקול להשתמש במגן מסך. מגני מסך הם סרטי פלסטיק דקים המכסים את המסך ומגנים עליו מפני לכלוך ושריטות. הם גם עוזרים להפחית את הסנוור והופכים את המסך לקל יותר לראות באור בהיר.

החלף את מסך ה-LCD

אם כל השאר נכשל, ייתכן שיהיה עליך להחליף את מסך ה-LCD. מסכי LCD עלולים להינזק עם הזמן, מה שעלול להפחית את בהירות המסך. אם אתה צריך להחליף את מסך ה-LCD, אתה צריך לקחת את הטלפון שלך לחנות תיקונים מקצועית. הם יוכלו להחליף את מסך ה-LCD ולשחזר את בהירות הטלפון שלך.

סיכום

אם הבהירות של הטלפון שלך נהרסה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לתקן את זה. התחל בבדיקת הגדרות הבהירות וניקוי המסך. אתה יכול גם להשתמש במגן מסך כדי להפחית סנוור ולהפוך את המסך לקל יותר לראות באור בהיר. אם כל השאר נכשל, ייתכן שיהיה עליך להחליף את מסך ה-LCD. בעזרת הטיפים האלה, אתה אמור להיות מסוגל לתקן טלפון שהבהירות שלו נהרסה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן