דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן את הצבע עבור הטלוויזיה בפלייסטיישן
כיצד לתקן את הצבע עבור הטלוויזיה בפלייסטיישן

כיצד לתקן את הצבע עבור הטלוויזיה בפלייסטיישן

מבוא

כשאתה משחק במשחק האהוב עליך בפלייסטיישן, הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שהצבע יהיה כבוי. למרבה הצער, זה יכול לקרות מדי פעם. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לתקן את הצבע עבור הטלוויזיה בפלייסטיישן. במאמר זה, נעבור על השלבים שעליך לנקוט כדי להחזיר את הטלוויזיה שלך לצבעה המקורי.

שלב 1: בדוק את הכבלים

הצעד הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה מנסה לתקן את הצבע עבור הטלוויזיה בפלייסטיישן הוא לבדוק את הכבלים. ודא שכל הכבלים מחוברים כהלכה ושאין חיבורים רופפים. אם אחד מהכבלים רופפים, נסה להדק אותם. אם זה לא עובד, נסה להחליף את הכבלים בחדשים.

שלב 2: התאם את הגדרות הצבע

לאחר שבדקת את הכבלים, השלב הבא הוא להתאים את הגדרות הצבע בטלוויזיה שלך. בהתאם לסוג הטלוויזיה שברשותך, ההגדרות עשויות להיות שונות. באופן כללי, תרצה להתאים את הבהירות, הניגודיות ורווית הצבע. שחקו עם ההגדרות עד שתמצאו את האיזון הנכון.

שלב 2א: כוונן את הבהירות

הגדרת הבהירות שולטת עד כמה התמונה בהירה או כהה. אם התמונה כהה מדי, נסה להגביר את הבהירות. אם התמונה בהירה מדי, נסה להפחית את הבהירות.

שלב 2ב: התאם את הניגודיות

הגדרת הניגודיות שולטת בהבדל בין החלקים הבהירים והכהים של התמונה. אם התמונה נראית מכובסת, נסה להגדיל את הניגודיות. אם התמונה נראית כהה מדי, נסה להפחית את הניגודיות.

שלב 2ג: התאם את רווית הצבע

הגדרת רווית הצבע שולטת בעוצמת הצבעים. אם הצבעים נראים עמומים מדי, נסה להגדיל את רוויית הצבע. אם הצבעים נראים עזים מדי, נסה להפחית את רווית הצבע.

שלב 3: כייל את התצוגה

לאחר התאמת הגדרות הצבע, השלב הבא הוא כיול התצוגה. זה נעשה באמצעות דיסק כיול או תוכנה. דיסק הכיול או התוכנה ידריכו אותך בתהליך של כיול התצוגה. זה יבטיח שהצבעים יהיו מדויקים ככל האפשר.

שלב 3א: השתמש בדיסק כיול

אם יש לך דיסק כיול, אתה יכול להשתמש בו כדי לכייל את התצוגה. דיסק הכיול ינחה אותך בתהליך כיול התצוגה.

שלב 3ב: השתמש בתוכנת כיול

אם אין לך דיסק כיול, אתה יכול להשתמש בתוכנת כיול. תוכנת כיול זמינה בחינם באינטרנט. כל שעליך לעשות הוא להוריד את התוכנה ולבצע את ההוראות כדי לכייל את התצוגה.

סיכום

תיקון הצבע של הטלוויזיה בפלייסטיישן יכול להיות קצת אתגר. עם זאת, אם תבצע את השלבים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל להחזיר את הצבע למצבו המקורי. בהצלחה!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן