דף הבית » טופ 100 » כיצד לתקן NAT Type 3
כיצד לתקן NAT Type 3

כיצד לתקן NAT Type 3

מה זה NAT Type 3?

NAT Type 3 הוא הסוג המגביל ביותר של NAT (תרגום כתובות רשת). זה אומר שהנתב שלך חוסם חיבורים נכנסים מהאינטרנט, מה שעלול לגרום לבעיות במשחקים מקוונים ויישומים אחרים הדורשים חיבורים נכנסים.

כיצד לתקן NAT Type 3

שלב 1: בדוק את הגדרות הנתב שלך

השלב הראשון בתיקון NAT Type 3 הוא לבדוק את הגדרות הנתב שלך. עליך לחפש הגדרות כלשהן הקשורות להעברת יציאות או הפעלת יציאות. אם אתה מוצא הגדרות כלשהן הקשורות להעברת יציאות או הפעלת יציאות, עליך להפעיל אותן. זה יאפשר לנתב שלך לקבל חיבורים נכנסים מהאינטרנט.

שלב 2: הגדר את חומת האש שלך

השלב הבא הוא להגדיר את חומת האש שלך. עליך לוודא שחומת האש שלך מוגדרת כך שתאפשר חיבורים נכנסים מהאינטרנט. זה נעשה בדרך כלל על ידי הוספת כלל לחומת האש שלך המאפשר חיבורים נכנסים מהאינטרנט.

שלב 3: בדוק את הגדרות הרשת שלך

השלב האחרון הוא לבדוק את הגדרות הרשת שלך. עליך לוודא שהרשת שלך מוגדרת לאפשר חיבורים נכנסים מהאינטרנט. זה נעשה בדרך כלל על ידי הוספת כלל לרשת שלך המאפשר חיבורים נכנסים מהאינטרנט.

סיכום

NAT Type 3 הוא הסוג המגביל ביותר של NAT. זה יכול לגרום לבעיות במשחקים מקוונים ויישומים אחרים הדורשים חיבורים נכנסים. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לתקן NAT Type 3 וליהנות מחוויית משחק מקוון טובה יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן