דף הבית » טופ 10 » כיצד לתקן טלפון נייד במצב בטוח
כיצד לתקן טלפון נייד במצב בטוח

כיצד לתקן טלפון נייד במצב בטוח

מהו מצב בטוח?

מצב בטוח הוא מצב הפעלה של מערכת מחשב המשתמשת במשאבים מינימליים ומאפשר להפעיל רק תוכניות ושירותי מערכת חיוניים. הוא משמש לפתרון בעיות עם תוכניות ומנהלי התקנים שעשויים לא להתחיל כהלכה או שעשויים למנוע מ-Windows להתחיל כהלכה. כאשר אתה מפעיל את הטלפון הנייד שלך במצב בטוח, רק התוכניות והשירותים החיוניים נטענים. זה עוזר לך לזהות בעיות שעלולות להיגרם על ידי תוכנת צד שלישי.

כיצד לתקן טלפון נייד במצב בטוח

אם הטלפון הנייד שלך אינו פועל כהלכה, תוכל לתקן אותו במצב בטוח. להלן השלבים לעשות זאת:

שלב 1: כבה את הטלפון שלך

לפני שתוכל להיכנס למצב בטוח, עליך לכבות את הטלפון. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך מספר שניות עד שהטלפון יכבה.

שלב 2: אתחול למצב בטוח

לאחר שהטלפון שלך כבוי, לחץ והחזק שוב את לחצן ההפעלה עד שתראה את הלוגו של היצרן. לאחר הופעת הלוגו, לחץ והחזק את כפתור עוצמת הקול עד שהטלפון יתחיל למצב בטוח.

כאשר הטלפון שלך במצב בטוח, אתה אמור לראות את המילים "מצב בטוח" בתחתית המסך. זה מציין שהטלפון שלך נמצא כעת במצב בטוח.

שלב 3: פתור את הבעיה

ברגע שהטלפון שלך במצב בטוח, אתה יכול להתחיל לפתור את הבעיה. אתה יכול לעשות זאת על ידי השבתת כל אפליקציות צד שלישי שלדעתך עשויות לגרום לבעיה. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > אפליקציות > הכל והשבת את כל האפליקציות שלדעתך עשויות לגרום לבעיה.

אם השבתת האפליקציות לא פותרת את הבעיה, אתה יכול לנסות לאפס את הטלפון להגדרות היצרן שלו. כדי לעשות זאת, עבור אל הגדרות > גיבוי ואיפוס > איפוס נתוני יצרן ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

שלב 4: צא ממצב בטוח

לאחר שתסיים לפתור את הבעיה, תוכל לצאת ממצב בטוח על ידי הפעלה מחדש של הטלפון. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד שהטלפון יכבה. לאחר שהטלפון כבוי, לחץ והחזק שוב את לחצן ההפעלה עד שהטלפון יתחיל.

כשהטלפון שלך מאתחל, הוא כבר לא אמור להיות במצב בטוח. אם הבעיה עדיין קיימת, ייתכן שיהיה עליך לקחת את הטלפון שלך לחנות תיקונים.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לתקן טלפון נייד במצב בטוח, אתה יכול לצפות בסרטון זה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן